Uutiset:
http://kauppa.fi/rss/feed/uutiset
Tiedotteet:
http://kauppa.fi/rss/feed/tiedotteet
Lausunnot:
http://kauppa.fi/rss/feed/lausunnot
Blogit:
http://kauppa.fi/rss/feed/blogit

RSS-syötteet voit tilata omaan RSS-lukijaasi klikkaamalla ylläolevia linkkejä.

Kaupan liitto edustaa elinkeinoelämän suurinta toimialaa kauppaa. Liiton piirissä on noin 7 000 jäsenyritystä, ja se edustaa sekä vähittäis- että tukkukauppoja elinkeinopolitiikassa ja työmarkkinaedunvalvonnassa. 

Pysy kartalla kaupan alan uutisista ja tilaa Kaupan liiton uutiskirje. Uutiskirjeessä on koottuna tärkeimmät ja ajankohtaisimmat uutiset, tiedotteet ja tapahtumat.

Tapahtumakirjeestämme saat tietoa Kaupan liiton koulutuksista ja seminaareista.

Liity kirjeiden postituslistalle täältä

Etusivu > Ajankohtaista > Tapahtumakalenteri > Kaupan liiton verkkokauppakoulutus 2011

Kaupan liiton verkkokauppakoulutus 2011

Verkkokauppa kasvaa vauhdilla. Se haastaa suomalaisen kaupan, mutta tarjoaa myös paljon uusia mahdollisuuksia. Haluatko ymmärtää verkkokauppaa paremmin, tavoittaa asiakkaasi myös verkossa ja kasvattaa liiketoimintaasi? Kaupan liitto on käynnistänyt yhteistyökumppaniensa kanssa verkkokauppakoulutuksen uusien liiketoimintamahdollisuuksien luomiseksi.

Syksyllä 2011 järjestetään kaksi koulutuspakettia. Koulutuspaketin kesto on 3,5 päivää.

1. koulutuskierros: 7. syyskuuta, 14. syyskuuta, 21. syyskuuta ja 28.syyskuuta

Koulutuspaikka: Helsingin keskusta

Koulutus koostuu seuraavista moduuleista:

klo 9.00–16.00 Kick off –päivä

klo 9.00–16.00 Modulit 1 ja 2: Kuluttajakäyttäytyminen, Verkkokauppa ja kotisivut, TNS Gallup ja Vilkas

klo 9.00–16.00 Modulit 3 ja 4, Sähköinen maksaminen ja taloushallinto verkkokaupassa,

Verkkokaupan logistiikka, Suomen Maksuturva ja Itella

klo 9.00–13.00 Moduli 5, Kaupan verkkomarkkinointi, Päätöslounas ja todistusten jako,

Klikkicom ja Sanoma Digital

Koulutuksessa käydään läpi seuraavat kokonaisuudet:

1. Markkinakatsaus ja kuluttajakäyttäytyminen

Yleiskatsaus markkinoista, monikanavaisuus, myyntikanavien suhteet ja trendit. Onko verkkokaupassa bisnestä? Missä tuoteryhmissä?

2. Verkkokauppa ja kotisivut

Hyötyjä monikanavaisessa verkkoliiketoiminnassa: yrityksen ydinprosessin automatisointi tai yrityksen tukiprosessin automatisointi, esim. kanta-asiakaskauppa. Mitä tulee ottaa huomioon kun valitaan verkkokauppatoimittajaa? “Success storyt” eri liiketoimintamalleissa (monikanavaisuus ja kansainvälisyys).

  • Kauppiaan liiketoimintamalli
  • Ratkaisu
  • Saadut hyödyt

3. Sähköinen maksaminen ja taloushallinto verkkokaupassa

  • Eri maksutavat verkkokaupassa (tai monikanavaisessa verkkoliiketoiminnassa)
  • Tilastokatsaus verkkokaupoissa maksamisesta
  • Maksutapojen merkitys verkkokaupan toiminnassa (kuluttaja/kauppiasnäkökulma)
  • Etäkaupan turvallisuuskysymykset
  • Oston esteiden purkaminen
  • Taloushallinto verkkoliiketoiminnassa

4. Verkkokaupan logistiikka kokonaisuudessaan

  • Kuljetus, varastointi
  • Kansainväliset kuljetukset
  • Asiakasmarkkinointi

5. Kaupan verkkomarkkinointi

  • Web-analytiikka, mittaaminen, konversiot
  • Mihin markkinointieurot kannattaa sijoittaa?

Kaikissa teemoissa otetaan mukaan myös kansainvälisyysnäkökulma.

Hinta

jäsenille 1350 € +alv 23 %, ei-jäsenille 1950 € +alv 23 %. Hintaan sisältyvät kaikki koulutusmateriaalit sekä koulutuspäivien ruoka- ja kahvitarjoilut (aamiainen, lounas ja iltapäiväkahvi).
Huom. Koulutuksen eri moduleihin voivat osallistua koulutukseen osallistuvasta yrityksestä myös eri henkilöt.


Ilmoittautumislomake

Yritys

Etunimi

Sukunimi

Tehtävä

Sähköpostiosoite

Laskutusosoite

Erikoisruokavaliot