Uutiset:
http://kauppa.fi/rss/feed/uutiset
Tiedotteet:
http://kauppa.fi/rss/feed/tiedotteet
Lausunnot:
http://kauppa.fi/rss/feed/lausunnot
Blogit:
http://kauppa.fi/rss/feed/blogit

RSS-syötteet voit tilata omaan RSS-lukijaasi klikkaamalla ylläolevia linkkejä.

Kaupan liitto edustaa elinkeinoelämän suurinta toimialaa kauppaa. Liiton piirissä on noin 7 000 jäsenyritystä, ja se edustaa sekä vähittäis- että tukkukauppoja elinkeinopolitiikassa ja työmarkkinaedunvalvonnassa. 

Pysy kartalla kaupan alan uutisista ja tilaa Kaupan liiton uutiskirje. Uutiskirjeessä on koottuna tärkeimmät ja ajankohtaisimmat uutiset, tiedotteet ja tapahtumat.

Tapahtumakirjeestämme saat tietoa Kaupan liiton koulutuksista ja seminaareista.

Liity kirjeiden postituslistalle täältä

Etusivu > Ajankohtaista > Tapahtumakalenteri > Verkkomarkkinoinnin aamupäivä

Verkkomarkkinoinnin aamupäivä

Aika: Perjantaina 7.3.2014 klo 9.00-12.00
Paikka: Eteläranta 10, 2. krs., neuvottelukeskus, Auditorio

Rakenna ansaittua näkyvyyttä omien ja ostettujen mediakanavien kautta. Ansaittu näkyvyys on markkinoinnin uskottavin muoto - tule katsomaan miten se tehdään.

Kaupan Liitto ja sen yhteydessä toimiva Verkkoteollisuus ry tarjoavat tiiviissä paketissa kokonaisnäkemyksen yrityksen mahdollisuuksista hyödyntää omia ja ostettuja mediakanavia ja ansaita medianäkyvyyttä digitaalisessa ympäristössä.

Ohjelma 

8.30-9.00 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
9.00-10.15

Palveleva sisältömarkkinointi 

Palveleva sisältö rakentaa yrityksen uskottavuutta, parantaa löydettävyyttä
ja lisää lojaalisuutta. Sisältömarkkinoinnin määritelmä, miksi se on nyt
kaikkien markkinointiammattilaisten huulilla ja miksi sitä ei voi ohittaa. 

Ansaittu medianäkyvyys on uskottavin näkyvyyden muoto 

Asiakkaita palveleva sisältö, kuten esimerkiksi oppaat, digitaaliset
palvelut, videot, jne., auttaa yritystä pääsemään kohderyhmän tietoisuuteen.
Kun kohderyhmä jakaa yrityksen tarjoamaa sisältöä, se on ansaittua
medianäkyvyyttä. Ansaittua medianäkyvyyttä on myös hakukonetuloksissa
korkealla nouseva yrityksen viestintä.

10.15-10.45 Kahvitauko
10.45-12.00

Hyödynnä omien kanavien tarjoamat mahdollisuudet nostaa
yrityksen näkyvyyttä

Sisällön jakaminen omissa kanavissa on elintärkeää.

  • sähköpostisuorat, uutiskirjeet, tiedotteet
  • omat some kanavat (blogit, linkedIn, fb, twitter, jne)
  • oma verkkosivun sisältö ja optimointi

Tue näkyvyyttä ostetuissa sähköisissä mediakanavissa

  • Display mainonta, affiliate mainonta, AdWords
  • Some-kanavissa ostettu näkyvyys
12.00 Tilaisuus päättyy

Kouluttajana

Lena Halén

Hinta
Kaupan liiton ja Verkkoteollisuus ry:n jäsenille 200 euroa (+ alv 24 %), ei-jäsenille 300 euroa (+alv 24 %).

Osallistumismaksu sisältää ohjelmassa mainitut tarjoilut.

Ilmoittaudu aamupäivään tästä!