Uutiset:
http://kauppa.fi/rss/feed/uutiset
Tiedotteet:
http://kauppa.fi/rss/feed/tiedotteet
Lausunnot:
http://kauppa.fi/rss/feed/lausunnot
Blogit:
http://kauppa.fi/rss/feed/blogit

RSS-syötteet voit tilata omaan RSS-lukijaasi klikkaamalla ylläolevia linkkejä.

Kaupan liitto edustaa elinkeinoelämän suurinta toimialaa kauppaa. Liiton piirissä on noin 7 000 jäsenyritystä, ja se edustaa sekä vähittäis- että tukkukauppoja elinkeinopolitiikassa ja työmarkkinaedunvalvonnassa. 

Pysy kartalla kaupan alan uutisista ja tilaa Kaupan liiton uutiskirje. Uutiskirjeessä on koottuna tärkeimmät ja ajankohtaisimmat uutiset, tiedotteet ja tapahtumat.

Tapahtumakirjeestämme saat tietoa Kaupan liiton koulutuksista ja seminaareista.

Liity kirjeiden postituslistalle täältä

Etusivu > Ajankohtaista > Tapahtumakalenteri > Heitä hyvästit verkkokaupan arjen haasteille

Heitä hyvästit verkkokaupan arjen haasteille

Heitä hyvästit verkkokaupan arjen haasteille -aamiaistilaisuus

Aika: Torstaina 19.3.2015 klo 9.00-12.00
Paikka: Helsinki, Eteläranta 10, neuvottelukeskus, Auditorio

Kaupan liiton ja Maksuturva Groupin järjestämässä aamiaisseminaarissa pohditaan, miten verkkokaupan toiminnan arjen haasteita voidaan ratkaista tehokkaammin ja näin ollen vapauttaa resursseja lisämyyntiin. Samalla kuullaan menestyvien, arjen haasteita ratkaisseiden verkkokauppiaiden omakohtaisia kokemuksia case-esimerkein.

Ohjelma:

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.00 Tervetulosanat
Kristina Metso, kaupallinen johtaja, Kaupan liitto

9.15 Tehokas tekninen ratkaisu verkkoliiketoiminnan kasvattamiseen

  • Verkkokauppa-alustan valintaan vaikuttavia tekijöitä
  • Tekniset mahdollisuudet verkkomyynnin helppoon ylläpitoon
  • Verkkokaupalla helposti myös kansainväliseen myyntiin

Tapio Valli, johtaja, Soprano Commerce Oy

Verkkokaupan maksuliikenteen ja taustatoimintojen älykäs automatisointi

  • Mitä kaikkea tulisi huomioida maksupalvelua valitessa ja mitä voi vaatia maksupalvelutarjoajalta?
  • Miten kasvavan verkkoliiketoiminnan asiakaspalautuksia voi hallita kustannustehokkaasti?
  • Keinot verkkokaupan päivittäisen toiminnan tehostamiseksi

Jacob Segercrantz, myyntijohtaja, Maksuturva Group Oy

CASE Aukia.fi

  • Verkkokaupan ja myymäläketjun yhteispeli muotikaupassa – automaatiolla parempaa asiakaspalvelua

Timo Aukia, kauppias, Muotitalo Aukia

Logistiikasta vetoapua verkkokaupan myyntiin

  • Logistiikan ja varastonhallinnan automatisointi
  • Miten parantaa logistiikalla verkkokaupan asiakaskokemusta
  • Miten kasvattaa verkkokaupan tuotevalikoimaa kannattavasti

Kari Nykänen, verkkokaupan asiantuntija, Posti Group Oyj

CASE Suomen Messut

  • Suuren volyymin verkkokaupan haasteet ja ratkaisut

Eila Immonen, projektipäällikkö

n. 12.15 Yhteenveto ja tilaisuuden päätös
Kristina Metso, kaupallinen johtaja, Kaupan liitto

 

Hinta
Kaupan liiton jäsenille ja Maksuturva Group Oyn asiakkaille 50 euroa (+ alv 24 %), ei-jäsenille 100 euroa (+ alv 24 %).

Hintaan sisältyy kahvitarjoilu suolaisine ja makeine syötävineen koko tilaisuuden ajan, sekä tilaisuuden julkaisuluvan saaneet materiaalit sähköisenä tilaisuuden jälkeen.

 

Ilmoittaudu nyt!

 

Yhteistyössä:

Suomen Maksuturva Oy (www.maksuturva.fi) on sähköisten kaupankäyntiratkaisujen asiantuntijatalo ja kotimainen Payment Service Provider (PSP). Yrityksen asiakkaisiin lukeutuu eri toimialojen markkinajohtajia, kuten Fortum, Hanakat-ketju, Holiday Club, Metsäliitto, Suomen Polkupyörätukku ja Unikulma. Yhtiöllä on tällä hetkellä yli 1000 yritysasiakasta. Yhtiön kumppaniverkostoon kuuluu kaikki kotimaiset pankit, Luottokunta, valitut rahoitusyhtiöt, logistiikkayritykset sekä suuri joukko ohjelmistopalveluyrityksiä ja muita sähköisen kaupan asiantuntijataloja.

Puhujat

Tapio Valli toimii pörssilistattuun Soprano Oyj:hin kuuluvan verkkokauppoja toimittavan Soprano Commerce Oy:n johtajana ja johtavana konsulttina. Viimeiset 15 vuotta Tapio Valli on toiminut sähköisten liiketoimintajärjestelmien ja verkkokauppojen asiantuntijana. Soprano Commerce Oy:n verkkokauppa-asiakkaisiin kuuluvat mm. Hartwall Oy, Teboil Oy, Helsingin Messukeskus, 1store, Jolla Oy ja Luontaistuntijat Osuuskunta.” 

Kari Nykänen toimii Postissa verkkokaupan asiantuntijana, jossa hän hankkinut vahvan kokemuksen verkkokauppojen ja niiden tilaus-toimitusketjun ratkaisujen toteuttamisesta, sekä kaupankäynnistä.  Hänellä on vahva kansainvälinen tausta myynnistä ja uusien palvelukonseptien kehittämisestä. Verkkokaupan lisäksi hän on toimitut mm. käyttäjäkokemuksen kehittämisen, mobiillimarkkinoinnin ja matkapuhelinverkon lisäarvopalveluiden parissa.” 

Jacob Segercrantz toimii Maksuturva Groupin myyntijohtajana ja vastaa mm. räätälöityjen maksuratkaisujen myynnistä. Maksuturva Group Oy on Finanssivalvonnan valvonnassa toimiva kotimainen maksulaitos ja maksupalveluntarjoaja, jonka älykäs palvelukokonaisuus vastaa vaativankin verkkokaupan tarpeisiin.” 

”shop.messukeskus.com on Messukeskuksen sisäänpääsylippujen verkkokauppa. Eila Immonen toimii Messukeskuksessa, Suomen Messujen tietohallinnossa projektipäällikkönä ja vastaa mm. shop.messukeskus.com kehitysprojekteista yhdessä järjestelmän toimittajan ja liiketoiminnan järjestelmän omistajien kanssa.” 

”Aukia-yhtiöt on 1956 Seinäjoella perustettu perheomisteinen muotitalo, johon kuuluvat naisten ja miesten Aukia-myymälät neljällä paikkakunnalla sekä Aukia.fi verkkokauppa. Myymäläryhmän valikoimissa on kansainvälisiä huippumerkkejä, kuten esimerkiksi. Michael Kors, Canada Goose, Gant ja Tommy Hilfiger. Casen esittelijänä on kauppias Timo Aukia, joka vastaa vuonna 2012 perustetusta verkkokauppatoiminnosta.”