Uutiset:
http://kauppa.fi/rss/feed/uutiset
Tiedotteet:
http://kauppa.fi/rss/feed/tiedotteet
Lausunnot:
http://kauppa.fi/rss/feed/lausunnot
Blogit:
http://kauppa.fi/rss/feed/blogit

RSS-syötteet voit tilata omaan RSS-lukijaasi klikkaamalla ylläolevia linkkejä.

Kaupan liiton uutiskirje ilmestyy joka torstai. Uutiskirjeessä on koottuna tärkeimmät ja ajankohtaisimmat uutiset, tiedotteet ja tapahtumat.
Tapahtumakirjeestä saat tietoa Kaupan liiton koulutuksista ja seminaareista.

Liity kirjeiden postituslistalle täältä

Etusivu > Ajankohtaista > Tapahtumakalenteri > Digitaalinen kauppa: Verkkokaupan strategia ja johtaminen

Digitaalinen kauppa: Verkkokaupan strategia ja johtaminen

Aika: Torstaina 30.3.2017 klo 12.00-16.00
Paikka: Neuvottelukeskus, Eteläranta 10, Helsinki

Mitä on digitaalinen kauppa? Mitkä ovat verkkokaupan menestystekijät - millaista on verkkokauppa Suomessa ja muualla maailmassa? Miten johtaa verkkokauppatoimintaa? Monikanavaisuus vai ns. unified selling?

Digitaalinen kauppa koulutus on ytimekäs katsaus maailman markkinatilanteeseen sekä erityisesti perehdytys sen ytimeen: verkkokauppaan. Lisäksi tarjolla on suuri määrä käytännönläheisiä vinkkejä verkkokaupan jokapäiväiseen kehitykseen.

Koulutuksen vastuuvetäjänä toimii digitaalisen kaupan asiantuntija Leevi Parsama, joka tuntee kotimaisen verkkokauppakentän erittäin kattavasti sekä on viimeisen kahden vuoden ajan tutustunut kansainväliseen verkkokauppaan niin USA:ssa, Venäjällä kuin eri puolilla Eurooppaa. Lisäksi koulutuksessa vierailee eri osa-alueiden huippuasiantuntijoita.

Verkkokaupan strategia ja johtaminen -osuuden aihealueina mm.:

  • Digitaalinen kauppa – mitä kaikkea se tarkoittaa?
  • 4 sekuntia aikaa vaikuttaa
  • Verkkokauppa Suomessa ja maailmalla
  • Verkkokaupan tärkeimmät menestystekijät
  • Strateginen asema ja johtamismalli
  • Verkkokaupan eri olomuodot ja kanavat
  • Think global, act local – maa- vai asiakkuusstrategia?
  • Monikanavaisuus, omnichannel vs. unified selling
  • Kilpailuetujen tunnistaminen
  • Asiakaslupauksen kiteytys
  • Tärkeimmät osaamisalueet ja ydinprosessit
  • Verkkokaupan resursointi sekä oikeaoppinen organisointi

Ilmoittaudu nyt!

Osallistumismaksu Kaupan liiton jäsenille ja Kaupan liiton jäsenliittojen jäsenille on 290 euroa + alv 24 %, muille 450 euroa + alv 24 %. Osallistumismaksuun sisältyvät iltapäivän kahvitarjoilut sekä koulutusmateriaalit ja julkaisuluvan saaneet esitysmateriaalit.

Peruutus- ja ilmoittautumisehdot (sivun lopussa)

Ilmoittaudu koulutukseen nyt!