Uutiset:
http://kauppa.fi/rss/feed/uutiset
Tiedotteet:
http://kauppa.fi/rss/feed/tiedotteet
Lausunnot:
http://kauppa.fi/rss/feed/lausunnot
Blogit:
http://kauppa.fi/rss/feed/blogit

RSS-syötteet voit tilata omaan RSS-lukijaasi klikkaamalla ylläolevia linkkejä.

Kaupan liitto edustaa elinkeinoelämän suurinta toimialaa kauppaa. Liiton piirissä on noin 7 000 jäsenyritystä, ja se edustaa sekä vähittäis- että tukkukauppoja elinkeinopolitiikassa ja työmarkkinaedunvalvonnassa. 

Pysy kartalla kaupan alan uutisista ja tilaa Kaupan liiton uutiskirje. Uutiskirjeessä on koottuna tärkeimmät ja ajankohtaisimmat uutiset, tiedotteet ja tapahtumat.

Tapahtumakirjeestämme saat tietoa Kaupan liiton koulutuksista ja seminaareista.

Liity kirjeiden postituslistalle täältä

Etusivu > Ajankohtaista > Tapahtumakalenteri > Digitaalinen kauppa: Asiakas aidosti keskiöön - verkkokaupan myynti ja markkinointi

Digitaalinen kauppa: Asiakas aidosti keskiöön - verkkokaupan myynti ja markkinointi

Aika: Keskiviikkona 24.5.2017 klo 12.00-16.00
Paikka: Neuvottelukeskus, Eteläranta 10, Helsinki

Miten ymmärtää asiakasta aidosti? Miten hyödyntää asiakkaan ostokäyttäytymisdataa? Millä tavalla tuoda uusia asiakkaita verkkokauppaan?

Digitaalinen kauppa -koulutus on ytimekäs katsaus maailman markkinatilanteeseen sekä erityisesti perehdytys sen ytimeen: verkkokauppaan. Lisäksi tarjolla on suuri määrä käytännönläheisiä vinkkejä verkkokaupan jokapäiväiseen kehitykseen.

Koulutuksen vastuuvetäjänä toimii digitaalisen kaupan asiantuntija Leevi Parsama, joka tuntee kotimaisen verkkokauppakentän erittäin kattavasti sekä on viimeisen kahden vuoden ajan tutustunut kansainväliseen verkkokauppaan niin USA:ssa, Venäjällä kuin eri puolilla Eurooppaa. Lisäksi koulutuksessa vierailee eri osa-alueiden huippuasiantuntijoita.

Asiakas aidosti keskiöön - verkkokaupan myynti ja markkinointi -osion aihealueita mm.:

  • Aito asiakasymmärrys on liiketoimintastrategian uusi ydin
  • Tuotelähtöisyydestä asiakaskeskeisyyteen
  • Verkkokaupan kaava ja tärkeimmät tunnusluvut
  • Verkkokaupan asiakashankinta, mistä parhaat tehot?
  • Pull ja push -asiakkaiden merkittävä ero
  • Myynnin toimintaympäristö
  • Ostopolun optimointi
  • Asiakkaiden ostokäyttäytymisen tunnistaminen ja profilointi
  • Kohti personoitua ostokokemusta - CLV
  • Verkkokaupan kaupallinen menestys on aidosti 24/7 laji

Ilmoittaudu nyt!

Osallistumismaksu Kaupan liiton jäsenille ja Kaupan liiton jäsenliittojen jäsenille sekä Verkkoteollisuus ry:n jäsenille on 290 euroa + alv 24 %, muille 450 euroa + alv 24 %. Osallistumismaksuun sisältyvät iltapäivän kahvitarjoilut sekä koulutusmateriaalit ja julkaisuluvan saaneet esitysmateriaalit.

Peruutus- ja ilmoittautumisehdot (sivun lopussa)

Ilmoittaudu koulutukseen nyt!