Uutiset:
http://kauppa.fi/rss/feed/uutiset
Tiedotteet:
http://kauppa.fi/rss/feed/tiedotteet
Lausunnot:
http://kauppa.fi/rss/feed/lausunnot
Blogit:
http://kauppa.fi/rss/feed/blogit

RSS-syötteet voit tilata omaan RSS-lukijaasi klikkaamalla ylläolevia linkkejä.

Kaupan liitto edustaa elinkeinoelämän suurinta toimialaa kauppaa. Liiton piirissä on noin 7 000 jäsenyritystä, ja se edustaa sekä vähittäis- että tukkukauppoja elinkeinopolitiikassa ja työmarkkinaedunvalvonnassa. 

Pysy kartalla kaupan alan uutisista ja tilaa Kaupan liiton uutiskirje. Uutiskirjeessä on koottuna tärkeimmät ja ajankohtaisimmat uutiset, tiedotteet ja tapahtumat.

Tapahtumakirjeestämme saat tietoa Kaupan liiton koulutuksista ja seminaareista.

Liity kirjeiden postituslistalle täältä

Etusivu > Ajankohtaista > Tapahtumakalenteri > Digitaalinen kauppa: Operatiivinen kilpailukyky - tuotteet, teknologia ja tilaus-toimitus-prosessi

Digitaalinen kauppa: Operatiivinen kilpailukyky - tuotteet, teknologia ja tilaus-toimitus-prosessi

Aika: Keskiviikkona 30.8.2017 klo 12.00-16.00
Paikka: Neuvottelukeskus, auditorio, Eteläranta 10, Helsinki

Miten hallita tuotetietoa? Mitkä ovat digitaalisen asiakaspalvelun kulmakivet, miten luoda hyvä asiointikokemus? Miten luoda tehokas, mutta laadukas tilaus-toimitus-prosessi?

Digitaalinen kauppa koulutus on ytimekäs katsaus maailman markkinatilanteeseen sekä erityisesti perehdytys sen ytimeen: verkkokauppaan. Lisäksi tarjolla on suuri määrä käytännönläheisiä vinkkejä verkkokaupan jokapäiväiseen kehitykseen.

Koulutuksen vastuuvetäjänä toimii digitaalisen kaupan asiantuntija Leevi Parsama, joka tuntee kotimaisen verkkokauppakentän erittäin kattavasti sekä on viimeisen kahden vuoden ajan tutustunut kansainväliseen verkkokauppaan niin USA:ssa, Venäjällä kuin eri puolilla Eurooppaa. Lisäksi koulutuksessa vierailee eri osa-alueiden huippuasiantuntijoita.

Operatiivinen kilpailukyky - tuotteet, teknologia ja tilaus-toimitus-prosessi -osuuden osa-alueita mm.:

  • Verkkokaupan informaatiorakenne
  • Asiointikokemus, eri asiakkaat arvostavat eri asioita
  • Löydettävyys on todella tärkeää!
  • Tuotetiedon hallinta
  • Sisällön eri olomuodot
  • Katsaus verkkokauppa-alustoihin
  • Lisäarvotyökalut tuovat tehoa kaupankäyntiin
  • Analytiikka - tiedolla johtaminen on kilpailukyvyn ytimessä
  • Asiakaspalvelun neljä roolia: luottamus, asiantuntemus, palvelu ja myynti
  • Tilaus-toimitus –prosessi, tehokkuus ja laatu
  • Yhteenveto: Konseptipohja ja operatiivinen laskelmamalli

Ilmoittaudu nyt!

Osallistumismaksu Kaupan liiton jäsenille ja Kaupan liiton jäsenliittojen jäsenille sekä Verkkoteollisuus ry:n jäsenille on 290 euroa + alv 24 %, muille 450 euroa + alv 24 %. Osallistumismaksuun sisältyvät iltapäivän kahvitarjoilut sekä koulutusmateriaalit ja julkaisuluvan saaneet esitysmateriaalit.

Peruutus- ja ilmoittautumisehdot (sivun lopussa)

Ilmoittaudu koulutukseen nyt!