Uutiset:
http://kauppa.fi/rss/feed/uutiset
Tiedotteet:
http://kauppa.fi/rss/feed/tiedotteet
Lausunnot:
http://kauppa.fi/rss/feed/lausunnot
Blogit:
http://kauppa.fi/rss/feed/blogit

RSS-syötteet voit tilata omaan RSS-lukijaasi klikkaamalla ylläolevia linkkejä.

Kaupan liiton uutiskirje ilmestyy joka torstai. Uutiskirjeessä on koottuna tärkeimmät ja ajankohtaisimmat uutiset, tiedotteet ja tapahtumat.
Tapahtumakirjeestä saat tietoa Kaupan liiton koulutuksista ja seminaareista.

Liity kirjeiden postituslistalle täältä

Etusivu > Ajankohtaista > Tapahtumakalenteri > Asiakaskokemuksen johtaminen - myyjien johtamisen näkökulmasta

Asiakaskokemuksen johtaminen - myyjien johtamisen näkökulmasta

Aika: tiistaina 6.6.2017 klo 9.00-12.00
Paikka: Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, Helsinki

Miten sinun yrityksessäsi varmistetaan henkilökunnan hyvä meininki ja sen välittyminen asiakkaalle?  Vanha sanonta ”Tyytyväinen henkilöstö saa aikaan tyytyväisiä asiakkaita” pitää paikkansa ja hyvä fiilis ei olekaan vain kivaa, hauskaa sekä mukavaa. Se tuo tulosta. Millä keinoin fiilistä voi johtaa?

Tässä workshopissa etsimme konkreettisia keinoja ja työkaluja fiiliksen ja inspiraation johtamiseen. Lisäksi kuulemme Mustin ja Mirrin maajohtaja Juhana Lambergia, joka kertoo, miten Mustin ja Mirrin myyntityön perustana ovat osaamisen kehittäminen, vuorovaikutus ja työntekijöiden tyytyväisyys, ja miten näiden tekijöiden avulla mennään kohti yhteistä tavoitetta.

Puhujina:

Minna Saarteinen Miglio Oy:stä on toiminut pitkään myynnin ja myynnin johtamisen valmentajana ja konsulttina. Minnan intohimona on saada asiakkaidensa kanssa yhdessä kehitettyä asiakaskohtaamisia entistä kaupallisempaan suuntaan. Tämä saattaa tarkoittaa entistä helpompia prosesseja, systemaattisempaa mittaamista, parempaa myyntityötä, taitavampaa johtamista, asiakkaan kohtaamista niin että tuntuu - tai kaikkea tuota. Yhtä kaikki: asiakaskohtaaminen on taitolaji ja sitä kannattaa kehittää sekä johtaa.

Juhana Lamberg on Mustin ja Mirrin Suomen maajohtaja, joka yrittää pitää jalat maassa ja kädet savessa. Juhana haluaa auttaa muita onnistumaan ja kehittymään, jolloin myös ketju kehittyy. Tulevaisuuden työpaikan rakentaminen tuo sekä itselle että muille hyvää energiaa, joka jo itsessään tekee työpaikoista parempia. Juhanan mukaan hyvien käytäntöjen jakaminen organisaatioiden välillä auttaa tekemään työpaikoista parempia ja se parantaa myös kilpailukykyä.

Ilmoittaudu nyt!

Osallistumismaksu Kaupan liiton jäsenille ja Kaupan liiton jäsenliittojen jäsenille on 290 euroa + alv 24 %, muille 450 euroa + alv 24 %. Osallistumismaksuun sisältyvät iltapäivän kahvitarjoilut sekä koulutusmateriaalit ja julkaisuluvan saaneet esitysmateriaalit.

Ilmoittaudu koulutukseen nyt!