Myymälä-tapahtuma houkuttelee monipuolisella ohjelmalla ja runsaalla tarjonnalla. Kaupan liitto on vahvasti mukana rakentamassa kaksipäiväisen tapahtuman seminaariohjelmaa.

Myymälä-messut järjestettiin ensimmäistä kertaa tämän vuoden maaliskuussa. Projektipäällikkö Milla Molarius easyFairs:sta kertoo, että vierailijoita oli kahden päivän aikana reilut 5800.
"Kävijöiden määrän suhteen odotukset ylittyivät reilusti", Molarius sanoo.

Myös näytteilleasettajat totesivat tapahtuman hyödylliseksi.
"Noin puolet näytteilleasettajista varasivat paikkansa suoraan ensi vuodenkin tapahtumaan", sanoo Molarius.

Näytteilleasettajia on luvassa runsas sata, joka on parinkymmentä prosenttia enemmän kuin tänä vuonna.
"Näytteilleasettajatilanne ensi vuoden tapahtumaan näyttää loistavalta. Itse asiassa meillä on pikemminkin tilanpuute, joten jossain vaiheessa joudumme myymään ei-oota."

Ohjelmassa miniseminaareja ja paneeleja

Kaupan liitto on ollut mukana suunnittelemassa Myymälä-tapahtuman seminaariohjelmaa. Pääpuhuja, kuluttajakäyttäytymisen asiantuntija Tony Durhamin lisäksi tapahtuman aikana kuullaan lukuisia mielenkiintoisia alustuksia kaupan alan virtauksista.

"Kaupan liiton avulla olemme rakentaneet laadukkaan ohjelman tapahtuman kävijöille", Molarius sanoo.

Esimerkiksi tapahtuman toisena päivänä, 18. maaliskuuta, järjestetään Myymälä-tapahtuman ytheydessä Myymäläpäällikkö-workshop. Kauppiaille ja myymäläpäälliköille suunnatussa päivässä käsitellään muun muassa tuotetiedon hallinnan ja asiakkaan kohtaamisen teemoja.

Kaupan liitto toimii Myymälä-tapahtuman pääyhteistyökumppanina. Tapahtuma järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 17.–18.3.2010. Lisätietoja tapahtumasta Kaupan liiton tapahtumakalenterista tai easyFairsin verkkosivuilla osoitteessa http://www.easyfairs.com/myymala/

Lue aikaisemmin aiheesta julkaistu uutinen:Kaupan alan terävin kärki kokoontuu maaliskuussa 25.11.2009