Kaupan liiton ja Palvelualojen ammattiliiton PAM:n yhteisen Työ ja Tulevaisuus -seminaarin teemana oli tällä kertaa myyntityö. Sen merkitystä kaupalle valottivat muun muassa PAM:n puheenjohtaja Ann Selin, SOK:n pääjohtaja Arto Hiltunen ja professori Petri Parvinen Helsingin Kauppakorkeakoulusta.

Kuudetta kertaa järjestettävään seminaariin osallistui reilut 250 kaupan alan ammattilaista.

Seminaariesitykset

Tajutaanko vihdoinkin myyntityön merkitys? professori Petri Parvinen, Helsingin Kauppakorkeakoulu

Kauppa panostaa myynnin ammattilaisiin. pääjohtaja Arto Hiltunen, SOK

Paras asiointikokemus. toimitusjohtaja Jarmo Oksaharju, Suomalainen Kirjakauppa Oy

Uudet opit - myyntityön arvostus nousuun. rehtori Timo Karkola, Amiedu

Lue seminaarista julkaistut uutiset:

Suomalainen Kirjakauppa kehitti myyntiosaamistaan
Kaupan myyntityön sisältö muuttuu
Kriittiset kuluttajat varteenotettava asiakasryhmä
Uusi tukkukauppakirja valottaa kaupan alan murrosta
Lehdistötiedote: Tulevaisuudessa kaupan alan työpaikkojen määrä kasvaa