Verkkokaupankäyntiin liittyy edelleen myyttejä. Siksipä Ambientia järjesti messuille pienimuotoisen täsmäkyselyn aiheen tiimoilta.

Kyselyyn vastaajat olivat varsin yksimielisiä siitä, että verkkokauppa voi olla avain globaaliin menestykseen sekä siitä, että verkkokauppatoimintaa ei pidä ajatella erillään kivijalkakaupasta. Suurin hajonta vastauksissa saatiin aikaan tuotteiden ostopaikkaan liittyen - jopa 36% vastaajista oli sitä mieltä, että tietyt tuotteet ostetaan tulevaisuudessakin kivijalasta. 

Ambientia on yhdessä Bassadonen kanssa murtamassa näitä myyttejä. Esimerkkinä tästä on keväällä avattu Autoverkkokauppa.com -palvelu, jonne uusimpana automerkkinä on lisätty Lotus. Mallistosta messuille näytille tuotiin Lotus Exige - vähän paremmilla mausteilla varustettuna. 

Kyselyynvastanneiden kesken arvottiin Lotus Exige -koeajopäivä höysteenä liput Jokerien KHL-matsiin Hartwall-Areenalla. Onnetar suosi Kaisa Rahkosta Imatran Intersportista. Ambientia ja Kaupan liitto onnittelee voittajaa!