Uutiset:
https://kauppa.fi/rss/feed/uutiset
Tiedotteet:
https://kauppa.fi/rss/feed/tiedotteet
Lausunnot:
https://kauppa.fi/rss/feed/lausunnot
Blogit:
https://kauppa.fi/rss/feed/blogit

RSS-syötteet voit tilata omaan RSS-lukijaasi klikkaamalla ylläolevia linkkejä.

Kaupan liitto edustaa elinkeinoelämän suurinta toimialaa kauppaa. Liiton piirissä on noin 7 000 jäsenyritystä, ja se edustaa sekä vähittäis- että tukkukauppoja elinkeinopolitiikassa ja työmarkkinaedunvalvonnassa. 

Pysy kartalla kaupan alan uutisista ja tilaa Kaupan liiton uutiskirje. Uutiskirjeessä on koottuna tärkeimmät ja ajankohtaisimmat uutiset, tiedotteet ja tapahtumat.

Tapahtumakirjeestämme saat tietoa Kaupan liiton koulutuksista ja seminaareista.

Liity kirjeiden postituslistalle täältä

Etusivu > Ajankohtaista > Tapahtumakalenteri > "Verkko mullistaa toimialoja - nyt on Kaupan vuoro" Verkkokaupan strategiaseminaari Finlandia-talolla 21.5.2013

"Verkko mullistaa toimialoja - nyt on Kaupan vuoro" Verkkokaupan strategiaseminaari Finlandia-talolla 21.5.2013

Päivä on jatkoa vuonna 2012 aloitetuille Kaupan digitaalisuuteen liittyville casepainotteisille teema -seminaareille. Edellisten seminaarien osanottajat pitivät päivien annista ja toivoivat vastaavanlaisia case-seminaaripäiviä myös jatkossa.

Seminaari järjestetään tiistaina 21.5.2013 Finlandia-talossa.

Aika: Tiistaina 21.5.2013 klo 9.00 – 16.30, aamukahvi ja ilmoittautuminen klo 8.30 alkaen
Paikka: Helsinki, Finlandia-talo, Helsinkisali

Kaupan liiton kevään 2013 verkkokauppakoulutukseen osallistuville päivä kuuluu koulutuspakettiin ja on ilmainen.

Ilmoittaudu tästä! 

Ohjelma

Ohjelma pitää sisällään lukuisia caseja Suomesta ja ulkomailta.

Ohjelmassa mm.

CASE ZALANDO: Maajohtaja Kari Härkönen, Zalando GmbH

CASE NOKIA: Jussi Viitasalo, Director, Head of Sales Development, Nokia Oyj

  • Verkkokaupan liiketoimintamallit ja mahdollisuudet kulutustavarayhtiölle
  • Kansainvälisen verkkokaupan erityishaasteet
  • Verkkokaupan menestystekijät kulutustavarayhtiölle
  • Monikanavaisuus kehityskohteena

CASE FINNAIR: Mikko Tuomainen, Head of Internet Sales & Loyalty Programs, Finnair

CASE ALMA DIVERSO: Minna Nissinen, SVP, Alma Diverso

  • Digihurmosta mediatoimialalla: "Kiitos elämän digitalisoitumisen mediatoimialalla eletään kaikkien aikojen kiinnostavimpia hetkiä. Kuluttajat ja mainostajat vyöryvät verkkoon" 

International Grocery Retailing, Online grocery retailing – the journey so far:
Account Manager Liam Gilbert, IGD

  • Retailer operating models
  • Case studies: e.g. Tesco and others
  • Shopper perspectives
  • How are suppliers organising themselves?
  • Future forecasts

CASE S-VERKKOPALVELUT OY: Toimitusjohtaja Ilkka Brander, S-Verkkopalvelut Oy.

CASE LIHATUKKU TAMMINEN: Lihatukku Tammisen uusi lihanystäviä hemmotteleva verkkokauppa, Toimitusjohtaja Pasi Tamminen, Lihatukku Harri Tamminen Oy

Paneelikeskustelu: Kaupan näkymät digitalouden ajassa 

Päivän puheenjohtajana toimii toimitusjohtaja Markus Huttunen, Magenta Advisory Oy.

Hinta
Jäsenille 200 € + alv, ei-jäsenet 395 € + alv.

Tervetuloa verkottumaan ja oppimaan toisilta!

Ilmoittaudu tästä!