Uutiset:
https://kauppa.fi/rss/feed/uutiset
Tiedotteet:
https://kauppa.fi/rss/feed/tiedotteet
Lausunnot:
https://kauppa.fi/rss/feed/lausunnot
Blogit:
https://kauppa.fi/rss/feed/blogit

RSS-syötteet voit tilata omaan RSS-lukijaasi klikkaamalla ylläolevia linkkejä.

Kaupan liitto edustaa elinkeinoelämän suurinta toimialaa kauppaa. Liiton piirissä on noin 7 000 jäsenyritystä, ja se edustaa sekä vähittäis- että tukkukauppoja elinkeinopolitiikassa ja työmarkkinaedunvalvonnassa. 

Pysy kartalla kaupan alan uutisista ja tilaa Kaupan liiton uutiskirje. Uutiskirjeessä on koottuna tärkeimmät ja ajankohtaisimmat uutiset, tiedotteet ja tapahtumat.

Tapahtumakirjeestämme saat tietoa Kaupan liiton koulutuksista ja seminaareista.

Liity kirjeiden postituslistalle täältä

Etusivu > Ajankohtaista > Tapahtumakalenteri > Miten analytiikka tukee muuttuvaa kauppaa?

Miten analytiikka tukee muuttuvaa kauppaa?

Ymmärrä ja palvele asiakasta monikanavaisesti

Kehitä kannattavuutta digitalisoituvassa liiketoiminnassa

Aika: torstai 2.10.2014 klo 9.00-12.00
Paikka: Eteläranta 10, Helsinki

Tervetuloa Kaupan liiton ja SAS Instituten järjestämään aamiaistilaisuuteen kuulemaan ja keskustelemaan uusista mahdollisuuksista kehittää asiakasymmärrystä ja tehostaa liiketoimintaa kaupan alalla.

Käsittelemme aamun aikana muun muassa:

Miten asiakasanalytiikka varmistaa valikoimasi osuvuuden ja houkuttelevuuden
- Tunnistat asiakkaasi, personoit tarjooman
- Huomioit päätöksissäsi toimintasi kannattavuuden
Millä tavalla optimointi auttaa kehittämään kampanjoita
- Tarjonnan, hinnoittelun, kannattavuuden ja vuorovaikutuksen optimointi
Kuinka monikanavaisessa ympäristössä tehostat läsnäoloa ja vahvistat asiakasuskollisuutta
- Reaaliaikainen ja interaktiivinen reagointi asiakaskokemuksiin
Miten seuranta ja raportointi kasvattavat asiakasymmärrystä ja auttavat ennakoimaan tulevaa
- Muuttuvat asiakastarpeet ja ostokäyttäytymisen muutokset
- Kannattavuustavoitteen ja toteutuman seuranta sekä ohjaus

Analytiikkaan kaupan alalla voit tutustua jo etukäteen netissä:

SASin toimialasivuilta löydät asiakastarinoita ja tutkimustietoa analytiikan vaikutuksista, artikkelin verkkokaupan asiakasuskollisuuden kehittämisestä ja käytännön näkökulmaa asiakasymmärryksen eduista.

Puhujina:

Peter Thomasson, Business Advisor, Integrated Marketing Management, SAS Institute

Liiketoiminnan asiantuntijana Peter on kerännyt kokemusta monista Pohjoismaiden alueen suurista vähittäiskaupoista. Hänellä on 25 vuoden kokemus integroidusta markkinoinnin hallinnasta, ja viimeisen 15 vuoden ajan hän on auttanut vähittäiskauppoja hyödyntämään asiakasymmärrystä ydinliiketoiminnan prosesseissa, jotta kaupat voivat kehittää ja toteuttaa asiakaskeskeistä strategiaa.

Lauri Lepistö, Industry Consultant, Nordic Retail

Jan Nyström, Sales Director, Nordic Retail, SAS Institute

Hinta

Kaupan liiton ja Verkkoteollisuus ry:n jäsenille sekä SAS Instituten asiakkaille 50 euroa (+ alv 24 %), ei-jäsenille 100 euroa (+ alv 24 %).

Hintaan sisältyy kahvitarjoilu makeine ja suolaisine syötävineen koko tilaisuuden ajan.

Ilmoittaudu nyt!