Uutiset:
https://kauppa.fi/rss/feed/uutiset
Tiedotteet:
https://kauppa.fi/rss/feed/tiedotteet
Lausunnot:
https://kauppa.fi/rss/feed/lausunnot
Blogit:
https://kauppa.fi/rss/feed/blogit

RSS-syötteet voit tilata omaan RSS-lukijaasi klikkaamalla ylläolevia linkkejä.

Kaupan liitto edustaa elinkeinoelämän suurinta toimialaa kauppaa. Liiton piirissä on noin 7 000 jäsenyritystä, ja se edustaa sekä vähittäis- että tukkukauppoja elinkeinopolitiikassa ja työmarkkinaedunvalvonnassa. 

Pysy kartalla kaupan alan uutisista ja tilaa Kaupan liiton uutiskirje. Uutiskirjeessä on koottuna tärkeimmät ja ajankohtaisimmat uutiset, tiedotteet ja tapahtumat.

Tapahtumakirjeestämme saat tietoa Kaupan liiton koulutuksista ja seminaareista.

Liity kirjeiden postituslistalle täältä

Etusivu > Ajankohtaista > Tapahtumakalenteri > Myynnin aamupäivä

Myynnin aamupäivä

Aika: keskiviikkona 28.1.2015 klo 9.00–12.00
Paikka: Eteläranta 10, Auditorio

Tervetuloa Kaupan Liiton ja Mercuri International Oy:n järjestämään aamiaistilaisuuteen kuulemaan ja keskustelemaan kuluttajakäyttäytymisen muutoksista, muutoksen vaikutuksesta myyjän myyntityöhön sekä myyntityön johtamiseen.

Käsittelemme aamun aikana muun muassa:
-  Miten myymälä voi voittaa kilpailussa kuluttajan vaihtoehdoista ja valinnoista
- Tutkimustietoa kuluttajan toiveista myymäläkohtaamisessa
- Case-esimerkkejä siitä, miten muuttuneeseen tilanteeseen on haettu ratkaisuja ja erilaisia toimintatapoja

Ohjelmassa

Millaista toimintaa nykyostaja myyjältä vaatii?
Sanna-Mari Renfors, tiimivastaava, tutkimusryhmän vetäjä, Satakunnan ammattikorkeakoulu

- Tuoretta tutkimustietoa myyjän toiminnan arvioinnista ostajan silmin
- Miten myyjän toimintaa voisi ohjeistaa ymmärtämään paremmin ostajan vaatimuksia myyntikohtaamisessa

Tunnejäljen merkitys kuluttajakohtaamisessa
Minna Saarteinen, Senior Consultant, Mercuri International Oy

Millainen tunnejälki kuluttajalle jää – vai jääkö lainkaan? Tunnejäljen merkitys kuluttajakohtaamisessa on vielä uutta ja tuntematonta. Halusimme Mercurissa selvittää, miten kuluttajan tuntemukset vaikuttavat lojaliteettiin ja toisaalta, miten niihin voisi myönteisesti vaikuttaa. Miten myymälässä tulisi toimia, jotta kuluttaja kokee jotakin erityistä kohtaamisessa myyjän kanssa.

Hinta:
Kaupan liiton jäsenille ja Mercuri Internationalin asiakkaille 100 euroa (+ alv 24 %), ei-jäsenille 195 euroa (+ alv 24 %).

Hintaan sisältyy aamiaisbuffet sekä luentomateriaalit sähköisenä versiona (jaetaan tilaisuuden jälkeen).

Ilmoittaudu nyt

Mercuri International Oy
Mercuri International on maailman suurin myynnin kasvuun keskittynyt konsultointiyritys. Mercurin päätehtävänä on asiakasyritysten myyntitoimintojen tehostaminen ja uudistaminen tulevaisuuden iskukuntoon.