Suomen Kaupan Liitto on uudistanut ilmettään ja lyhentänyt kirjoitusasunsa muotoon Kaupan liitto. Uusi tunnuksemme näkyy verkkopalvelumme www.kauppa.fi:n oikeassa yläkulmassa.

Tunnus ilmentää kaupan monimuotoisuutta ja jatkuvaa liikettä. Monivärinen, avoin ja aktiivinen Kaupan liitto on valmis ottamaan tulevaisuuden haasteet vastaan ja näkee, että sillä on keskeinen rooli yhteiskunnallisessa murroksessa teollisesta palveluyhteiskuntaan.

Kaupan liiton tunnus ammentaa historiasta ja 1950-luvusta, jolloin Eteläranta 10 on rakennettu. Se on samalla tavalla perinteikäs ja moderni kuin Viljo Revellin arkkitehtuuri. Samalla se katsoo tulevaisuuteen ja erityisesti verkkoon.

Verkkopalvelumme nimi lyheni uuden ilmeen myötä muotoon www.kauppa.fi, samoin kaikki liittomme sähköpostiosoitteet. Varsinainen verkkopalvelumme uudistus tapahtuu toukokuussa. Silloin uusi ilmeemme laajenee myös Kauppa.fi:hin, josta rakennamme koko kaupan kattavan laajan ja ajankohtaisen tietopankin ja median. Tavoitteenamme on palvella teitä kaupasta kiinnostuneita lukijoita entistä paremmin ja tarjota teille kaupan alan ykkösmedia, verkossa.