"Kuluttajien kiinnostuksesta ja asiakasuskollisuudesta kilpailtaessa menestystä ei määrää se, kenellä on eniten rahaa käytettävänä myymälään ja markkinointiin, vaan se, kenellä on parhaat ideat", sanoo innovatiivisen viestinnän asiantuntija Henrik Peter Reisby.

Henrik Peter Reisby puhuu kansainvälisessä vähittäiskaupan seminaarissa Helsingin Messkukeskuksessa perjantaina 21.8.2009.

Seminaari juhlistaa Forma Messujen 30-vuotista uraa, ja se järjestetään Forma & Furniture -lehden kanssa yhteistyönä Chicagon International Home & Housewares -tapahtuman kanssa.

Seminaarissa esiintyvät huippuasiantuntijoita eri puolilta maailmaa:

  • Martin M. Pegler opastaa kuinka esillepanossa onnistutaan.
  • Henrik Peter Riesby Nielsen puhuu innovatiivisesta johtajuudesta ja myymälästä mediana.
  • Wolfgang Gruschwitzin aiheena on ympäristöystävällisyys ja kustannustehokkuus.
  • Lopuksi Asko Ahokkaan kokoama katsaus tarjoaa ikkunan vuoden 2010 tärkeisiin trendeihin.