Hobby Hallin verkkokauppa on uudistunut. Tänään avattu verkkokauppa on teknisesti täysin uusi. Se on rakennettu IBM:n Webcommerce-alustalle. Lopullisesta toteutuksesta vastasi jyväskyläläinen Integware.

Verkkokaupan beta-versio on ollut rajatun asiakasjoukon käytössä jo 29. kesäkuuta lähtien. Rajatulta käyttäjäryhmältä saatiin käyttöönottokokemuksia ja asiakaspalautetta.

Visuaalisesti uusi Hobby Hall -verkkokauppa näyttää tutulta ja turvalliselta, mutta asioidessa se tarjoaa useita ostamista helpottavia toimintoja. Esimerkiksi tuotekuvat ovat suurentuneet ja hakutoiminnot kehittyneet. Tuotteisiin on liitetty entistä enemmän havainnollistavia apuvälineitä kuten videoita ja kuvia.

Uutta on myös rekisteröityneiden asiakkaiden omat sivut, joilta näkee esimerkiksi oman tilaushistoriansa, löytää tilaamistaan tuotteista käyttöohjeita ja pystyy seuramaan oman tilauksensa toimitusvaiheita.

Hobby Hallin toimitusjohtaja Raija-Leena Söderholm on jo itsekin käyttänyt verkkokauppaa. "Toivon, että asiakkaamme ovat myös tyytyväisiä ja käyttävät uutta verkkokauppaamme palveluineen entistä enemmän."

Aikaisemmin julkaistut verkkokauppaan liittyvät uutiset:
Artek lähti kansainväliseen verkkokauppaan
Ruotsissa 60 % verkkoshoppailijoista on miehiä
Verkkokauppa kasvaa taantumasta huolimatta
Verkossa tuotetiedon hallinta korostuu