Lähde: Kesko

Kesko toteuttaa mittavaa K-marketien uudistusprojektia. Juhannukseen mennessä on uudistettu 400 K-marketia ja loput kaupat uudistetaan vuoden 2009 loppuun mennessä.

K-marketin ketjujohtaja Ari Svensk sanoo, että palautteet K-market-lähikauppaverkoston uudistamisesta ovat olleet positiivisia. Uusituissa K-marketeissa on panostettu asioinnin viihtyisyyteen sekä tuoretuotteisiin, erityisesti hedelmä- ja vihannesvalikoimiin sekä leipäosastoon.

Asiakkaiden suosiossa ovat olleet Keskon omat Pirkka-tuotteet. Myös valikoimien ja palveluiden laajentuminen on saanut kiitosta.

Keskon mukaan K-marketien uudistuksessa on paikallisille tuotteille annettu enistä enemmän sijaa, mikä näkyy erityisesti leivissä. Uudistusten yhteydessä alueen pienleipomot on kartoitettu ja heille on tarjottu mahdollisuutta saada tuotteensa esille kaupan parhaalle paikalle.