Stockmann haluaa parantaa palvelua tekniikalla. Helsingin keskustan uusitulla jalkineosastolla on merkkikenkien lisäksi panostettu siihen, että myyjät pystyvät palvelemaan monikanavaisesti.
Stockmannin Helsingin-tavaratalon jalkineosastolla on panostettu ostosmiljööseen ja monikanavaisuuteen. kuva: Stockmann

Helsingin keskustan uusitulla jalkineosastolla myyjillä on käytössä tablettitietokoneet, joilla he voivat tarkistaa asiakkaalle, löytyykö oikean kokoisia kenkiä varastosta ja, voiko tuotteen tilata verkkokaupasta.

Tekniikan lisäksi jalkineosaston sisustukseen on panostettu. Remontissa tavaratalon neljänteen kerrokseen on avattu 1 500 neliön naisten jalkineosasto, josta löytyy yli 80 kenkämerkkiä.

Valikoimista löytyy muun muassa Vuoden nuori suunnittelija -palkinnon saaneen Minna Parikan jalkineita sekä kansainvälisiä merkkejä, kuten Armani Jeans, McQ by Alexander McQueen, Michael Kors, Rachel Zoe, DVF ja Senso.