Kartio ja Teema ovat Iittalan verkkokaupan suosituimmat tuotteet, aivan kuten kivijalkamyymälöissäkin. Kuitenkin erityisesti uutuudet sujahtavat verkossa shoppailijoiden ostoskoreihin normaalia myymälää useammin.

"Tällä hetkellä verkkokauppa on meille konseptimyymälöitä täydentävä ostospaikka. Seuraamme kuitenkin koko ajan verkon mahdollisuuksia kaupankäynnin saralla", kertoo Iittalan viestintäpäällikkö Tuija Aalto-Setälä.

Verkkokaupassa voi myydä erikoistarjouksia ja -tuotteita helpommin kuin myymälässä: tuotteiden sijainti ei ole este tuotteen hankkimisille kauempaakin, jos lähimyymälästä erikoisuus on vaikkapa päässyt jo loppumaan.

"Olemme olleet tyytyväisiä verkkokaupan myyntiin. On olemassa tietty ostajaryhmä, joka haluaa asioida verkossa. Tosin meille verkossa oleminen ei ole itseisarvo ja verkkokauppaan otetaan lisävälineitä käyttöön sitä mukaa kun niistä saadaan hyviä kokemuksia muualta", Aalto-Setälä valottaa Iittalan verkkokaupan perusteita.

Lue aikaisemmin julkaistut aiheeseen liittyvät uutiset:
MyIittala-yhteisön suosio jatkuu 30.7.2009