No channels

Yksilöllinen asiakaskokemus

Aika: Keskiviikkona 11.5.2016 klo 9.00 – 16.30
Paikka: Helsinki, Finlandia-talo, Helsinki-sali, Mannerheimintie 13e

Kanava-ajattelun aika on ohi!

Ensin digitaalisuus nousi keskiöön. Sen jälkeen kehitettiin kanavakarttaa ja asiakkaiden palveluita monikanavaisesti.

Nyt kauppa on kauppaa kanavasta ja ostotavoista riippumatta, asiakkaan silmissä. Jokainen kohtaaminen – klikkaus, soitto, sähköposti, selailu – asiakkaan kanssa on kauppiaalle yhtä tärkeä. Asiakas odottaa sujuvaa, tehokasta ja helppokäyttöistä palvelua saadakseen apua juuri hänen arkensa tarpeisiin kellonajasta riippumatta.

Yksilöllinen asiakaskokemus on kaiken keskiössä!

Tule kuulemaan Kaupan liiton ja Roger Studion järjestämään No channels -tilaisuuteen, miten yritykset ovat nostaneet asiakaskokemuksen keskiöön ja uudistaneet liiketoimintansa luodakseen asiakkaillensa yksilöllisen, tunteita herättävän ostokokemuksen.

No channels -tilaisuus on jatkoa vuodesta 2012 järjestetyille Kaupan Omnichannel- ja Kaupan digipäivä -tilaisuuksille, jotka tarjoavat casepuheenvuoroin laaja-alaisesti näkökulmia digitalisoituvaan liiketoimintaan sekä kokemuksia palveluista ja ostamisesta.

Hinta: Kaupan liiton ja Kaupan liiton jäsenliittojen jäsenille 250 € + alv 24 %, opiskelijoille 50 € + alv 24 %, muille 425 € + alv 24 %. Lue tarkemmat ilmoittautumisohjeet täältä