Kaupan tutkimuspäivä 2022: Kaupan suunta
Aika: 27.1. klo 9:30 — 27.1. klo 15:30
Paikka: Verkkotapahtuma
Kaupan tutkimuspäivä 2022: Kaupan suunta
Ostamisen uudet ulottuvuudet haastavat kauppaa. Ostaminen leviää someen, brändit ja tuottajat myyvät suoraan kuluttajille, vertaisarvioiden merkitys kasvaa, kansainväliset markkinat houkuttelevat, ekologiset motiivit voimistuvat…
Miten kauppa tähän vastaa ja miten kauppa voisi itse johtaa muutosta? Näitä aiheita pohditaan tarkemmin Kaupan tutkimuspäivässä.
LUE LISÄÄ JA ILMOITTAUDU MUKAAN TÄSTÄ!
Lisätietoja: Vasemmalla oleva Ilmoittaudu tästä -painike ei ole tämän tapahtuman kohdalla käytössä. Ilmoittaudu yllä olevan linkin kautta!