Uutishuone

Missä kaupassa mennään?

Lasse Mitronen

Tyytyväinen asiakas palaa takaisin

Yksi liikkeenjohdon ehkä kuuluisimmista ajattelijoista, edesmennyt Peter F. Drucker, totesi aikoinaan, että yrityksen tärkein tehtävä on hankkia asiakkaita ja pitää ne. Tämä ohjenuora sopii paremmin kuin hyvin myös nykyajan koronaviruksen riivaamassa toimintaympäristössä kamppailevalle kaupalle. Asiakkaista on tullut äärettömän tärkeitä kaikin tavoin, ja asiakastyytyväisyydestä kannattaa pitää nyt erityistä huolta.

Ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi

Muutoksia Kaupan liiton koulutus- ja tapahtumajärjestelyissä

Koronavarautuminen on tuonut muutoksia myös Kaupan liiton koulutus- ja tapahtumajärjestelyihin. Suurin osa liiton tilaisuuksista järjestetään toistaiseksi etänä. Mikäli tilaisuus järjestetään etänä, siitä on mainittu tilaisuuden sivulla ja ilmoittautumisessa, ja saat webinaarilinkin lähempänä tilaisuuden ajankohtaa.

Kaupan liiton Jäsensivut apunasi arjessa

Kaupan liiton jäsenille suunnatuilta Jäsensivuilta saat sellaista kaupan alan tietoa, jota ei muualla ole tarjolla. Rekisteröidy käyttäjäksi ja ota kaikki irti jäsenyydestänne!

Ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi