kaupan tutkimuspäivä

Suomalaisten halukkuus tehdä ostoksia fyysisissä myymälöissä on kasvanut korona-aikana – ruoan verkkokauppa herättää kiinnostusta 

Vähittäiskaupan tutkimussäätiön tuoreen tutkimuksen mukaan koronapandemia näkyy ensimmäistä kertaa suomalaisten kuluttajien arvoissa. Erityisesti nuoret ovat kokeneet verkko-ostamisessa aiempaa enemmän vaikeuksia mahdollisesti tuotteiden saatavuusongelmien takia, ja samalla ihmisten halukkuus tehdä ostoksia fyysisissä myymälöissä on suurta. Sosiaalisen median merkitys ostopäätöksissä on kasvanut.  

Kaupan tutkimuspäivä 2022: Kaupan suunta

Kaupan tutkimuspäivä 2022: Kaupan suunta Ostamisen uudet ulottuvuudet haastavat kauppaa. Ostaminen leviää someen, brändit ja tuottajat myyvät suoraan kuluttajille, vertaisarvioiden merkitys kasvaa, kansainväliset markkinat houkuttelevat, ekologiset motiivit voimistuvat… Miten kauppa tähän vastaa ja miten kauppa voisi itse johtaa muutosta? Näitä aiheita pohditaan tarkemmin Kaupan tutkimuspäivässä. LUE LISÄÄ JA ILMOITTAUDU MUKAAN TÄSTÄ!

Ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi