Tutkimukset ja tilastot kauppa

Tutkimukset ja tilastot

Tutkittua tietoa toimintasi tueksi

Tuoreimmat tutkimukset

Tyytyväisyys erikoiskauppaan on parantunut viime vuodesta – kotimaiset kaupat ovat kohentaneet asemiaan

Asiakastyytyväisyys on noussut viime vuodesta kaikilla tutkituilla erikois- ja käyttötavarakaupan aloilla. Erityisesti kotimaiset ketjut ovat kohentaneet asemiaan niin asiakastyytyväisyydessä, palvelukokemuksessa kuin asiakkaiden kokemassa lojaliteetissakin. Vaikka asiakastyytyväisyys ei päivittäistavarakaupassa enää parantunutkaan, se on kuitenkin keskimäärin muita aloja selvästi suurempaa.

ecommerceDB: Älypuhelimet kirivät tasoihin tietokoneiden kanssa

Britanniassa älypuhelimilla tehtyjen verkkotilausten osuus on jo 52 prosenttia. Myös Suomessa yhä useampi digiostos tehdään älypuhelimella.

Hae tutkimuksia

Hakusanalla voit hakea kaikista tutkimuksistamme.

Tutkimukset ja talouspolitiikka