Asiakastyytyväisyysindeksin tulosjulkistus
Korona koetteli kaupan asiakastyytyväisyyttä ja palvelukokemusta, mutta päivittäistavarakaupassa tyytyväisyys parani. Viime vuonna varsinkin urheilukaupalla oli vaikeuksia vastata kasvaneeseen kysyntään, mutta miten kävi tänä vuonna? Kaupalla on vielä parantamista, jotta verkkosivut tukisivat ostamista myös fyysisissä myymälöissä – parhaiten tässä onnistuu sisustus- ja huonekalukauppa.
Muun muassa näistä aiheista keskustellaan keskiviikkona 10. marraskuuta, kun Kaupan liitto ja ETU ry julkaisevat tutkimuksen Asiakastyytyväisyys vähittäiskauppaan Suomessa 2021.
Tutkimus perustuu Aalto-yliopiston Senior fellow Lasse Mitrosen ja Kaupan liiton pääekonomisti Jaana Kurjenojan kehittämään asiakastyytyväisyysindeksiin. Indeksin taustalla on 19 587 asiakasarviota 58 vähittäiskaupan ketjusta. Asiakasarvioiden keräämisestä vastasi Kantar TNS.
Tilaisuuden avaa Kaupan liiton toimitusjohtaja Mari Kiviniemi, ja tutkimuksen keskeisimmät tulokset esittelee Jaana Kurjenoja. ETU ry:n toimitusjohtaja Ulla Pöllänen ja Kurjenoja luotsaavat keskustelun, jossa kuullaan yrityscaset ja yritysedustajien kommentit tutkimustuloksista.
Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Aika: ke 10.11. klo 10.00–11.00
Paikka: Webinaari.
Ohjelma
Tervetulosanat
Mari Kiviniemi, toimitusjohtaja, Kaupan liitto
Tutkimustulosten esittely
Jaana Kurjenoja, pääekonomisti, Kaupan liitto
Yrityscaset
Ulla Pöllänen, toimitusjohtaja, ETU ry & Jaana Kurjenoja
Keskustelua & kysymyksiä
Ilmoittautumiset (Ilmoittaudu koulutukseen -painikkeesta) pyydetään viimeistään keskiviikkona 10.11.21 klo 10:00. Linkki webinaariin lähetään tapahtumaan ilmoittautuneille lähempänä tilaisuuden ajankohtaa.
Median ilmoittautumiset:
viestintäasiantuntija Anu Punkari, Kaupan liitto, anu.punkari(at)kauppa.fi, 050 303 7830