Kaupan tila 2024
Kaupan tila 2024 -seminaari on erinomainen tilaisuus kuulla alan huipulta, missä kauppa menee tällä hetkellä ja verkostoitua muiden kaupan alan ihmisten kanssa.
Puheenvuoroja ja paneelikeskusteluja on luvassa monipuolisesti kaikilta kaupan alan eri puolilta: niin erikoiskaupasta kuin ruokakaupasta, kuten myös eri teemoista kuten kansainvälistyminen, verkkokauppa ja markkinointi.
Ilmoittautuminen ja osallistumismaksu:
Etuhinta Kaupan liiton jäsenyritysten edustajille 150 euroa (+ alv 24 %) per henkilö.
Ilmoittautuaksesi jäsenetuhinnalla, voit ilmoittautua tilaisuuteen lähettämällä sähköpostia suoraan järjestäjälle: arhi@adainsights.fi
OHJELMA:
9.00–9.15
Avaussanat
9.15–9.45
Halpakauppa ja kansainvälistyminen: keskustelu Mika Rautiaisen kanssa
9.45–10.15
Ruokakaupan monesti muuttunut kilpailutilanne hankinnan näkökulmasta: keskustelu Jari Simolinin kanssa
10.15 –10.45
Tauko
10.45–11.15
Paneelikeskustelu verkkokaupasta ja suorakanavista
– Juha Saarinen, BHG
– Inka Wirman, Boozt
– Pekka Litmanen, Verkkokauppa.com
– Aleksi Salminen, Fiskars
11.15–11.45
Paneelikeskustelu kansainvälistymisestä
– Heikki Lempinen, Reima
– Jyrki Karlsson, Linkosuo
– Lauri Sipponen
11.45–12.45
Lounas
12.45–13.15
Kauppiaan näkökulma muuttuvaan kauppaan: Hannu Aaltonen
13.15–13.45
Kauppakeskukset ja kaupunkikeskustan
– Jukka Vakula, Vantaan Valo/Jumbo
– Juha Kostiainen, YIT
– Sanna Yliniemi, Citycon
13.45–14.15
Tauko
14.15–14.45
Stockmannin selviytymistaistelu pandemiassa: keskustelu Jari Latvasen kanssa
14.45–15.15
Markkinointi ja asiakasuskollisuusohjelmat
– Eveliina Rantahalvari, Musti Group
– Heini Dahlström, S-ryhmä
– Teemu Tikkala, K-Citymarket Malmi
Lisätietoja tilaisuudesta täältä