Uusasiakashankinnan tehopäivä
(myyjän polku)
Kuinka löydät ja lähestyt asiakaskandidaatteja tehokkaasti?
Miten ja mistä löytää potentiaalisia asiakasehdokkaita tehokkaasti? Miten toisaalta lähestyä asiakkaita eri kanavien avulla tavalla, joka tuottaa tuloksia ilman päänsärkyä?
Moni asia myynnissäkin on muuttunut, mutta kiistaton tosiasia on, että ilman aktiivista prospektointia ja kontaktointia pitkäkestoinen menestys myynnissä jää valtaosalta kokematta. Onneksi oikein tehdyillä toimenpiteillä ja tekniikoilla kenestä tahansa voi kuoriutua mestariluokan prospektoinnin ja kontaktoinnin talentti.
Tämä koulutus on siis pyhitetty puhtaasti prospektoinnille ja kontaktoinnille. Konkreettisen koulutuspäivän jälkeen käytössäsi ovat tuoreimmat ja tehokkaimmat keinot potentiaalisten asiakkaiden tunnistamiseen ja kontaktoimiseen.
Agenda:
– Liidien luokittelun lyhyt oppimäärä
– Ideaalien asiakaspersoonien tunnistaminen ja luokittelu
– Prospektoinnin pelikirja ja ajan allokointi kiireisen arjen keskeltä
– Vastaanottajan mielenmaiseman ja ostopäätösprosessin ymmärtäminen
– Kontaktointiprosessi – miten valmistautua, tavoitteellistaa ja johtaa kontaktointia?
– Ensikontaktin ottaminen – Kylmistä kontakteista lämpimiksi kohtaamisiksi
– Prospektointi ja kontaktointi sosiaalisessa mediassa (LinkedIn, Twitter, Instagram)
– Kvalifiointi ja kiinnostuksen herättäminen verkkoneuvottelua kohtaan (Discovery call)
– Tehokkaita työkaluja, tekniikoita ja teknologioita parempaan prospektointiin
– Asenteen merkitys myynnin haastavimmassa alalajissa
Osallistumismaksu on Kaupan liiton jäsenille etuhintainen, 290 euroa + alv 24 %.
LUE LISÄÄ JA ILMOITTAUDU MUKAAN TÄSTÄ!