myynti

Social Selling euroiksi

Sosiaalinen myynti on ollut pinnalla kotimaisessa myyntikeskustelussa jo yli kymmenen vuoden ajan. Vaikka monet myyjät ja organisaatiot ovatkin oppineet ymmärtämään sosiaalisen median merkityksen myynnissä, monella ei silti ole kirkasta käsitystä siitä, miten aktiivisuus sosiaalisessa mediassa konvertoituu myynniksi. Tässä valmennuksessa käsittelemme nimenomaisesti, miten saada social selling -tekemisestä tuloksellista ilman valtavia aikainvestointeja. Molemmilla valmentajilla on yli kymmenen … Lue lisää

Modernin myynnin pelikirja

Näin parhaat organisaatiot rakentavat epäreilua kilpailuetua Keskustelu myynnin pelikirjoista käy kuumempana kuin koskaan, eikä ihme, sillä pandemia on paljastanut puutteita organisaatioiden kriittisissäkin myyntitoiminteissa. Myynnin pelikirjan tavoitteena on toimia ajantasaisena arjen apuvälineenä myyjille, sekä varmistaa, että tehokkaimmat myynnin toimintamallit jalkautuvat jokaiselle myynnin tekijälle roolista ja kokemuksesta riippumatta. Näin varmistetaan, että myynnin tekijät eivät sähellä sokkona päivän … Lue lisää

Modernin myynnin ja markkinoinnin tehokkaat teknologiat

(myyntijohdon polku) Myyjien ja markkinoinnin tekijöiden onneksi 2020-luku on paras mahdollinen aika olla töissä myynnin parissa, sillä käytössämme on ennennäkemätön määrä erilaisia kanavia, keinoja ja teknologioita myynnin ja markkinoinnin tehostamiseen. Haasteeksi monelle johtajalle saattaa osoittautua kuitenkin juuri vaihtoehtojen valtava määrä ja siksi omaan tilanteeseen voi olla haastava löytää tehokkaimpia työvälineitä. Tässä valmennuksessa käsittelemme tärkeitä huomioita … Lue lisää

Tunneäly myyntityössä

(myynnin ja myyntijohdon polut) Tunneäly myyntityössä -valmennus on tarkoitettu niin myyjille kuin myynnin johtamisen parissa työskenteleville. Valmennuksessa katsotaan syvälle omaan myynnilliseen identiteettiin. Lämpimästi tervetuloa mukaan! Agenda: – Miksi tunneälystä kannattaa olla kiinnostunut – pehmeä on uusi kova – 2020-luvun tunneälymäärittely – Myyntiesteet – Myynnin tunneperäiset oikosulut – Motivaatio, tavoitekirkkaus ja motivaation johtaminen – Ostopsykologiaa myyntityön … Lue lisää

Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli

(myyntijohdon polku) Yhteispeli pitää saada kuntoon NYT. Jo vuosikaudet on puhuttu myynnin ja markkinoinnin yhteispelin ontumisesta – ja edelleen on aihe sama! Tämän päivän kasvun johtamisessa asiakasrajapinnassa toimitaan yhdessä ja tätä toimintaa tukevat digitaaliset teknologiat. Joko teillä myynti ja markkinointi on saatu rakentamaan kasvua yhdessä? Yrityksissä on monenlaisia syitä, miksi yhteispeli ontuu. Se voi johtua … Lue lisää

Myynnin rockstara TM

(myyjän polku) Koulutus kaikille myynnin rocktähdille tai sellaiseksi aikoville Moderni asiantuntijamyyjä vertautuu tänä päivänä lähestulkoon artistiin. Myyntiä tehdään omalla tyylillä, omaan persoonaan nojaten eikä yritetä edes miellyttää kaikkia, vaan oma tyyli, tuote ja osaaminen tuodaan ylpeästi esille ilman turhaa nöyristelyä. Myynnin Rockstara™ on koulutuspaketti kaikille asiantuntijamyyjille alasta riippumatta, jotka haluavat ottaa oman yleisönsä haltuun, olipa … Lue lisää

Kotiuta kaupat Q4:lla miljoonamyyjän opein

Nyt on se aika vuodesta, kun jotkut joutuvat kokemaan kipeitä häviöitä kilpailijoille tai kaupat ja bonuksetkin sen myötä lipsuvat ensi vuoden puolelle. Tule mukaan oppimaan, miten parhaat myyjät varmistavat, että kaupat tulevat vielä Q4:n aikana kotiin. Isojen kauppojen voittaminen vaatii tutkimusten mukaan onnistumisia myyntiprosessin alkuvaiheessa, mutta ostamisen ammattimaistumisen myötä alkuvaiheen onnistumiset eivät enää riitä. Asiakkaat … Lue lisää

Asiakkuuksien kasvattaminen

(myyjän polku) Kuinka varmistetaan asiakkuuksien hallinnan lisäksi myös asiakkuuksien strateginen kasvattaminen? Lämpimästi tervetuloa mukaan kuulemaan vuoden myyntijohtajaksikin valitun Ilona Ylinampan vinkit! Agenda: – Asiakkuudenhallinta vs. asiakkuuksien kasvattaminen – Gross- ja upselling-mahdollisuuksen tunnistaminen – Luottamuksen merkitys – Asiakasstrategian laadinta kasvusuunnitelman pohjaksi – Asiakkuuksien luokittelu ja erilaiset hoitomallit – Asiakkuuksien jälkihoito Osallistumismaksu on Kaupan liiton jäsenille etuhintainen, … Lue lisää

Ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi