koulutus

Tunneäly myyntityössä

(myynnin ja myyntijohdon polut) Tunneäly myyntityössä -valmennus on tarkoitettu niin myyjille kuin myynnin johtamisen parissa työskenteleville. Valmennuksessa katsotaan syvälle omaan myynnilliseen identiteettiin. Lämpimästi tervetuloa mukaan! Agenda: – Miksi tunneälystä kannattaa olla kiinnostunut – pehmeä on uusi kova – 2020-luvun tunneälymäärittely – Myyntiesteet – Myynnin tunneperäiset oikosulut – Motivaatio, tavoitekirkkaus ja motivaation johtaminen – Ostopsykologiaa myyntityön … Lue lisää

Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli

(myyntijohdon polku) Yhteispeli pitää saada kuntoon NYT. Jo vuosikaudet on puhuttu myynnin ja markkinoinnin yhteispelin ontumisesta – ja edelleen on aihe sama! Tämän päivän kasvun johtamisessa asiakasrajapinnassa toimitaan yhdessä ja tätä toimintaa tukevat digitaaliset teknologiat. Joko teillä myynti ja markkinointi on saatu rakentamaan kasvua yhdessä? Yrityksissä on monenlaisia syitä, miksi yhteispeli ontuu. Se voi johtua … Lue lisää

Modernin myynnin ja markkinoinnin tehokkaat teknologiat

(myyntijohdon polku) Myyjien ja markkinoinnin tekijöiden onneksi 2020-luku on paras mahdollinen aika olla töissä myynnin parissa, sillä käytössämme on ennennäkemätön määrä erilaisia kanavia, keinoja ja teknologioita myynnin ja markkinoinnin tehostamiseen. Haasteeksi monelle johtajalle saattaa osoittautua kuitenkin juuri vaihtoehtojen valtava määrä ja siksi omaan tilanteeseen voi olla haastava löytää tehokkaimpia työvälineitä. Tässä valmennuksessa käsittelemme tärkeitä huomioita … Lue lisää

Myynnin rockstara TM

(myyjän polku) Koulutus kaikille myynnin rocktähdille tai sellaiseksi aikoville Moderni asiantuntijamyyjä vertautuu tänä päivänä lähestulkoon artistiin. Myyntiä tehdään omalla tyylillä, omaan persoonaan nojaten eikä yritetä edes miellyttää kaikkia, vaan oma tyyli, tuote ja osaaminen tuodaan ylpeästi esille ilman turhaa nöyristelyä. Myynnin Rockstara™ on koulutuspaketti kaikille asiantuntijamyyjille alasta riippumatta, jotka haluavat ottaa oman yleisönsä haltuun, olipa … Lue lisää

Asiakkuuksien kasvattaminen

(myyjän polku) Kuinka varmistetaan asiakkuuksien hallinnan lisäksi myös asiakkuuksien strateginen kasvattaminen? Lämpimästi tervetuloa mukaan kuulemaan vuoden myyntijohtajaksikin valitun Ilona Ylinampan vinkit! Agenda: – Asiakkuudenhallinta vs. asiakkuuksien kasvattaminen – Gross- ja upselling-mahdollisuuksen tunnistaminen – Luottamuksen merkitys – Asiakasstrategian laadinta kasvusuunnitelman pohjaksi – Asiakkuuksien luokittelu ja erilaiset hoitomallit – Asiakkuuksien jälkihoito Osallistumismaksu on Kaupan liiton jäsenille etuhintainen, … Lue lisää

Menestyksekäs myyntistrategia

(myyntijohdon polku) Olet ehkä kuullut lauseen “kulttuuri syö strategian aamupalaksi”. Myynnin johtamisessa kulttuuri on tärkeää, mutta kuitenkin liian abstrakti asia. Menestynyt myyntijohtaja luottaa vain siihen, että tärkein asia strategian onnistumiselle on systematiikka. Ilman systemaattista myyntijohdon toteutusta hienokin strategia jää ylimmän johdon ja hallituksen unelmaksi. Myyntijohto on siis loppupeleissä vastuussa siitä, että yrityksen strategia toteutuu halutulla … Lue lisää

Esimiehen oikeudet ja velvollisuudet

Milloin esimiehellä on velvollisuus puuttua työntekijän toimintaan? Kuinka puuttuminen kannattaa tehdä? Mitä esimies voi edellyttää työntekijöiltään? Hyvin moni esimies törmää uransa aikana esimerkiksi alaistensa jaksamisongelmiin, työhön liittyviin laiminlyönteihin tai työpaikan häirintätilanteisiin. Valveutunut ja vastuullinen esimies tunnistaa tilanteet ja osaa toimia niissä asianmukaisesti. Koulutuksen tavoitteena on tukea esimiehiä toimimaan vastuullisesti ja rohkeasti tehtävässään, sekä auttaa heitä … Lue lisää

Uusasiakashankinnan tehopäivä

(myyjän polku) Kuinka löydät ja lähestyt asiakaskandidaatteja tehokkaasti? Miten ja mistä löytää potentiaalisia asiakasehdokkaita tehokkaasti? Miten toisaalta lähestyä asiakkaita eri kanavien avulla tavalla, joka tuottaa tuloksia ilman päänsärkyä? Moni asia myynnissäkin on muuttunut, mutta kiistaton tosiasia on, että ilman aktiivista prospektointia ja kontaktointia pitkäkestoinen menestys myynnissä jää valtaosalta kokematta. Onneksi oikein tehdyillä toimenpiteillä ja tekniikoilla … Lue lisää

Kalevala Koru rakensi koulutuskeskuksen tyttöjen auttamiseksi Keniassa: ”Nyt puhutaan panostuksesta, joka on pk-yritykselle mahdollinen”

Kalevala Korun sydän on aina sykkinyt hyväntekeväisyydelle. Jo sodanaikaisessa Suomessa yritys rahoitti korumyynnillään hädänalaisten auttamiseen tarkoitettuja äitikoteja, monilapsisten perheiden äideille tarkoitettuja lepopaikkoja. Tänäkin päivänä Kalevala Korulla on erilaisia hyväntekeväisyysprojekteja meneillään, yksi on viime syksynä toimintansa aloittanut tyttöjen koulutuskeskus Keniassa.

Ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi