Asiakastyytyväisyysindeksin tulosjulkistus
Torstaina 24. marraskuuta keskustellaan, miten asiakkaiden odotukset kaupan alalla ovat täyttyneet, kun Kaupan liitto ja Erikoiskaupan liitto ETU ry julkaisevat tutkimuksen Asiakastyytyväisyys vähittäiskauppaan Suomessa 2022.
Tutkimus perustuu Aalto-yliopiston Senior Fellow Lasse Mitrosen ja Kaupan liiton pääekonomisti Jaana Kurjenojan kehittämään asiakastyytyväisyysindeksiin. Indeksin taustalla on runsas 20 000 asiakasarviota 58 vähittäiskaupan ketjusta. Asiakasarvioiden keräämisestä vastasi Kantar TNS.
Tilaisuuden avaa Kaupan liiton toimitusjohtaja Mari Kiviniemi, ja tutkimuksen keskeisimmät tulokset esittelee Jaana Kurjenoja. ETU ry:n toimitusjohtaja Ulla Pöllänen luotsaa keskustelun, jossa kuullaan yrityscaset ja yritysedustajien kommentit tutkimustuloksista.
Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Aika: to 24.11. klo 10.30–11.30
Paikka: Webinaari
Ohjelma
Tervetulosanat
Mari Kiviniemi, toimitusjohtaja, Kaupan liitto
Tutkimustulosten esittely
Jaana Kurjenoja, pääekonomisti, Kaupan liitto
Yrityscaset
Ulla Pöllänen, toimitusjohtaja, Erikoiskaupan liitto ETU ry
Sokos-tavaratalot
RTV-Yhtymä Oy
Keskustelua ja kysymyksiä