Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli
(myyntijohdon polku)
Yhteispeli pitää saada kuntoon NYT.
Jo vuosikaudet on puhuttu myynnin ja markkinoinnin yhteispelin ontumisesta – ja edelleen on aihe sama! Tämän päivän kasvun johtamisessa asiakasrajapinnassa toimitaan yhdessä ja tätä toimintaa tukevat digitaaliset teknologiat. Joko teillä myynti ja markkinointi on saatu rakentamaan kasvua yhdessä?
Yrityksissä on monenlaisia syitä, miksi yhteispeli ontuu. Se voi johtua esimerkiksi siitä, että keskusteluyhteyttä ei ole. Toisaalta kyse voi olla osaamisvajeesta: että ei edes tiedetä mitä myynti ja markkinointi ovat tänään.
Tässä koulutuspäivässä puututaan näihin haasteisiin ja etsitään yhdessä niihin ratkaisut!
Valmennus sopii erityisesti vaativassa B2B-asiantuntijabisneksessä toimiville henkilöille, jotka pyrkivät löytämään konkreettisia keinoja kasvun rakentamiseen ja paremman myynnin ja markkinoinnin yhteistyön luomiseen. Konkretiatakuu!
Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Agenda
8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
9.00 Miksi myynnin ja markkinoinnin yhteistyö on tärkeää? Miksi olemme tässä ja yhteistyö ei toimi? Esimerkkejä siitä, kun yhteispeli ei toimi. Toimitaanko teilläkin näin?
10.30 Mitä on myynti tänään? Mitä markkinointi on?
11.15 Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli parhaimmillaan!
12.00 Lounas
13.00 Workshop: Myynnin ja markkinoinnin yhteispelin rakentamisen ABC
15.30 Yhteenvetoa opeista ja sopimiset arkeen viennistä
16.00 Kiitos ja onnea matkaan!
Osallistumismaksu on Kaupan liiton jäsenille etuhintainen, 449 euroa + alv 24 %.
LUE LISÄÄ JA ILMOITTAUDU MUKAAN TÄSTÄ!