markkinointi

Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli

(myyntijohdon polku) Yhteispeli pitää saada kuntoon NYT. Jo vuosikaudet on puhuttu myynnin ja markkinoinnin yhteispelin ontumisesta – ja edelleen on aihe sama! Tämän päivän kasvun johtamisessa asiakasrajapinnassa toimitaan yhdessä ja tätä toimintaa tukevat digitaaliset teknologiat. Joko teillä myynti ja markkinointi on saatu rakentamaan kasvua yhdessä? Yrityksissä on monenlaisia syitä, miksi yhteispeli ontuu. Se voi johtua … Lue lisää

Modernin myynnin ja markkinoinnin tehokkaat teknologiat

(myyntijohdon polku) Myyjien ja markkinoinnin tekijöiden onneksi 2020-luku on paras mahdollinen aika olla töissä myynnin parissa, sillä käytössämme on ennennäkemätön määrä erilaisia kanavia, keinoja ja teknologioita myynnin ja markkinoinnin tehostamiseen. Haasteeksi monelle johtajalle saattaa osoittautua kuitenkin juuri vaihtoehtojen valtava määrä ja siksi omaan tilanteeseen voi olla haastava löytää tehokkaimpia työvälineitä. Tässä valmennuksessa käsittelemme tärkeitä huomioita … Lue lisää

Markkinointiteknologioista vipuvoimaa myyntiin

(myyntijohdon polku) Mitkä ovat myyntijohdolle tärkeimmät markkinointiteknologiat ja mihin myynnin vaiheisiin niitä voidaan käyttää? Parhaimmillaan teknologiat vapauttavat myyjien aikaa siihen olennaiseen: asiakkaiden kanssa vuorovaikuttamiseen. Lämpimästi tervetuloa mukaan kuulemaan, miten saat parhaat tehot irti näistä teknologioista! Aamupäivän agenda: – Markkinointiteknologiat lyhyesti – REANE-mallin esittely: Missä eri markkinoinnin & myynnin vaiheissa teknologioita voidaan hyödyntää? – Asiakkaiden tavoittaminen … Lue lisää

Ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi