Kaupan digiaamupäivä: Digikanavat tukevat kasvua
Kaupan digiaamupäivä -tilaisuudessa julkistetaan tutkimus suomalaisten digiostamisesta ja ennuste verkkokauppamarkkinoiden kasvusta meillä ja muualla. Poikkeaako suomalainen digiostaja naapureistaan? Mitkä olivat käytetyimpiä verkkokauppoja ja mitkä pidetyimpiä? Mitkä ovat digikaupan trendejä, jotka suomalaisen digikaupan tulisi tunnistaa?
Aamupäivän aikana esitellään myös kaksi yritystarinaa digitaalisista kanavista ja vastuullisuudesta, näkemyksiä maksamisen uusista trendeistä sekä lyhyitä tietoiskuja EU-sääntelystä, arvonlisäveroraportoinnista ja oppilaitosyhteistyön mahdollisuuksista kaupan yrityksille.
Tilaisuus on kaikille avoin ja on maksuton. Saat webinaarilinkin tilaisuuteen lähempänä tilaisuuden ajankohtaa.
OHJELMASSA:
Tutkimusjulkistus: Digiostamisen trendejä ja digitaalinen ostaminen 2021
Jaana Kurjenoja, pääekonomisti, Kaupan liitto
Kivijalkamyymälän menestystekijät ja eettinen myynti: Case Tempur
Arto Melanko, maajohtaja, Tempur Sealy Suomi Oy
Tietoisku: Mitä EU:n digitaalisen kaupan uusi sääntely (DSA ja DMA) merkitsee suomalaiselle kaupalle?
Ilari Kallio, johtava asiantuntija, Kaupan liitto
Tietoisku: Alv-raportoinnin digitalisoinnin mahdolliset vaikutukset yrityksiin
Toni Jääskeläinen, johtava asiantuntija, Kaupan liitto
Ruokaverkkokaupan pioneeri muutoksessa: case avoin ekosysteemi ja Kauppahalli24.fi
Petri Toivonen, toimitusjohtaja, Seulo Palvelut Oy
Tietoisku: Oppilaitosyhteistyö – Miten yritykset voivat hyötyä ja osallistua?
Bate Ismail, ekonomisti ja Moona Naakka, koulutussuunnittelija, Kaupan liitto
Tietoisku: Data-analytiikan maisteriohjelma – hyöty ja mahdollisuudet yrityksille?
Matti Rossi, tietojärjestelmätieteen professori, Aalto-yliopisto
Maksamisen trendit
Petri Carpén, Sales Director, Nets, Merchant Services