Ladataan Tapahtumat

Kaupan vastuullisuusaamupäivä – Millä keinoilla vastataan asiakkaiden vastuullisuuskutsuun?

Aika: 17.9. klo 9:00 — 17.9. klo 11:30
Paikka: Webinaari

Ovatko verkkokauppa-asiakkaat vastuullisia vai vastuuttomia? Entä miten kauppa voi tukea digiasiakkaansa vastuullisuustyötä ja kestävämpää arkea?

Kaupan vastuullisuusaamupäivässä julkistetaan Digikuluttajan vastuullisuus -tutkimus. Saamme myös ajankohtaisen katsauksen verkko-ostamisen vastuullisuuteen ja pureudumme verkkokaupan rooliin asiakkaan vastuullisuustyössä ja kestävyyden edistäjänä.

Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton webinaari,  ja sen järjestävät yhteistyössä Erikoiskaupan liitto ETU ry ja Kaupan liitto.

ILMOITTAUDU TILAISUUTEEN TÄSTÄ

OHJELMA:

Tervetuloa
Ulla Pöllänen, toimitusjohtaja, Erikoiskaupan liitto ETU

Digikuluttajan vastuullisuusasenteet taloudellisen epävarmuuden kurimuksessa -tutkimusjulkistus
Jaana Kurjenoja, pääekonomisti, Kaupan liitto

Hyvän elämän harhat – Haasteet vastuulliselle kuluttamiselle
Jannica Nyman, väitöskirjatutkija, Turun yliopisto

Miten suomalaiset verkkokauppiaat ovat ottaneet vastuulliset digikuluttajat haltuun?
Paneelikeskustelu:

Mirjam Sokka, Chief Visionary Officer & Founder, Kaiko Clothing Company Oy
Timo Huhtamäki, toimitusjohtaja, Emmy Clothing Company Oy
Tommi Haru, toimitusjohtaja, Laattapiste-Pukkila Oy

Miten koulutus vastaa yritysten tarpeisiin – digitaalisen kaupan opintokokonaisuuden täsmäisku
Moona Naakka, koulutusasiantuntija, Kaupan liitto

Miksi yrityksen kannattaa olla kiinnostunut vastuullisuussääntelystä? Syventymisalueena Green Claims ja vastuullisuusväittämät
Tiina Vyyryläinen, johtava asiantuntija, Kaupan liitto

Lisätietoja: