asiakaskokemus

Case #kauppa: H&M:n Tukholman-lippulaivamyymälän uudet palvelut kannustavat vastuullisempaan muodin kulutukseen

H&M:n Sergelin torin -myymälä Tukholmassa uudistui viime vuoden lopulla. Lippulaivamyymälässä on panostettu asiakaskokemukseen monin täysin uudenlaisin tavoin. Keskiöön on entistä selvemmin nostettu se, mitä asiakkaat arvostavat; uudistuksilla vastataan myös asiakkaiden kasvaviin toiveisiin vastuullisesta muodin kulutuksesta.

Hajoaako digiajan ostoskassi palasiksi?

Lasse Mitronen
Monissa kauppaa koskevissa kirjoituksissa kuvaillaan kaupan olevan suuressa murroksessa. Ne, jotka ovat kaupan toimintaa seuranneet jo pidemmän aikaa, muistavat toki, että ei kauppa ole ensimmäistä kertaa murroksessa. Esimerkiksi 1960- luvulla ja 1970-luvun alussa kauppakuolemat niittivät isolla viikatteella kylä- ja pitäjänkauppoja, mutta samalla myös syntyivät esimerkiksi merkittävät uudet innovaatiot eli valintamyymälät ja automarketit. Näin voisi siis … Lue lisää

Ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi