Social Selling euroiksi
Sosiaalinen myynti on ollut pinnalla kotimaisessa myyntikeskustelussa jo yli kymmenen vuoden ajan. Vaikka monet myyjät ja organisaatiot ovatkin oppineet ymmärtämään sosiaalisen median merkityksen myynnissä, monella ei silti ole kirkasta käsitystä siitä, miten aktiivisuus sosiaalisessa mediassa konvertoituu myynniksi. Tässä valmennuksessa käsittelemme nimenomaisesti, miten saada social selling -tekemisestä tuloksellista ilman valtavia aikainvestointeja.
Molemmilla valmentajilla on yli kymmenen vuoden käytännön kokemus sosiaalisen median tekemisestä osana omaa myyntityötä, minkä lisäksi he ovat olleet auttamassa satoja organisaatioita moderniin myyntiin ja tuloksellisempaan tekemiseen.
Agenda ja aikataulu
8.30 Virtuaaliset aamukahvit yhdessä
9.00 Social Selling – pintapöhinää vai tuloksellista tekemistä?
9.15 Tyypillisimmät syyt, miksi social selling ei tuota tuloksia
– Näillä viidellä toimenpiteellä saat seteleitä somesta
10.00 Myyntijohdon näkökulma – Sosiaalisen myynnin mittarointi ja myyjän työpanoksen optimointi.
11.00 Viisi konkreettista käytännön case-esimerkkiä tavoista, miten eri alojen myyjät hyödyntävät sosiaalista mediaa osana arjen myyntityötään
11.30 Social Selling Q&A – kysy, haasta, alleviivaa mistä tahansa aiheesta
12.00 Valmennus päättyy
Osallistumismaksu Kaupan liiton jäsenille on 199,00 euroa + alv 24 %.