myyntiosaaminen

Social Selling myyjälle

Jos mietit, että mitä se social selling oikein on tai ajattelet, että ei siitä ainakaan minun työssäni ole mitään hyötyä, niin tämä koulutus on juuri sinulle! Tai, jos olet jo asiasta jyvällä, mutta haluat päästä parempiin tuloksiin. Uskallatko ottaa haasteen vastaan? Tämän koulutuksen jälkeen tiedät ainakin, mitä teet tai et tee ja miksi. Lämpimästi tervetuloa … Lue lisää

Vuorovaikutus-, neuvottelu- ja esiintymistaidot

“Tutkimusten mukaan Tunneäly (EI) ennustaa jopa 2x paremmin henkilön menestystä, kuin älykkyys (IQ).” Tunneälyn merkitystä työelämässä ei voi yliarvioida, sillä se nousee esiin ennen kaikkea muutostilanteissa. Sosiaaliset taidot, kuten vuorovaikutus-, neuvottelu- ja esiintymistaidot vaikuttavat ihmisten työhön sitoutumiseen, joka puolestaan vaikuttaa suuresti tuottavuuteen. Tässä työelämän vuorovaikutus-, neuvottelu- ja esiintymistaitovalmennuksessa ei kukaan joudu väkisin epämukavuusalueelle tai esiintymään. … Lue lisää

Kolme kovaa K:ta: Kontaktointi - Kohtaaminen - Klousaus

Monet myyjät ovat äärimmäisen kiireisiä, eikä ammattilaisilla ole aikaa osallistua sellaisiin koulutuksiin ja valmennuksiin, joissa käsitellään ylätason teemoja tai trendejä. Monet myyjät odottavat todella konkreettista koulutusta, jossa keskitytään vain kaikista kriittisimpiin asioihin, joita hiomalla saadaan parempia tuloksia. Kysymys kuuluukin, mitkä olisivat ne aivan keskeisimmät ja kriittisimmät kohdat myyntiprosessissasi, jotka hiomalla saisit parempia tuloksia aikaiseksi? Mitkä … Lue lisää

Social Selling euroiksi

Sosiaalinen myynti on ollut pinnalla kotimaisessa myyntikeskustelussa jo yli kymmenen vuoden ajan. Vaikka monet myyjät ja organisaatiot ovatkin oppineet ymmärtämään sosiaalisen median merkityksen myynnissä, monella ei silti ole kirkasta käsitystä siitä, miten aktiivisuus sosiaalisessa mediassa konvertoituu myynniksi. Tässä valmennuksessa käsittelemme nimenomaisesti, miten saada social selling -tekemisestä tuloksellista ilman valtavia aikainvestointeja. Molemmilla valmentajilla on yli kymmenen … Lue lisää

Monta tietä kaupan huipulle

Lasse Mitronen
Kaupan alaa voidaan pitää monella tapaa ihmisten elämän ja koko yhteiskunnan muutosten puntarina. Kaupan muutoksille on tunnusomaista, että kauppa sopeutuu, mutta samalla joku häviää ja uutta syntyy. Kiinnostavaa onkin koittaa ymmärtää, että miksi jotkut menestyvät ja jotkut tuhoutuvat? Millainen on huippukauppa?

Modernin myynnin pelikirja

Näin parhaat organisaatiot rakentavat epäreilua kilpailuetua Keskustelu myynnin pelikirjoista käy kuumempana kuin koskaan, eikä ihme, sillä pandemia on paljastanut puutteita organisaatioiden kriittisissäkin myyntitoiminteissa. Myynnin pelikirjan tavoitteena on toimia ajantasaisena arjen apuvälineenä myyjille, sekä varmistaa, että tehokkaimmat myynnin toimintamallit jalkautuvat jokaiselle myynnin tekijälle roolista ja kokemuksesta riippumatta. Näin varmistetaan, että myynnin tekijät eivät sähellä sokkona päivän … Lue lisää

Ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi