myyntikoulutus

Social Selling myyjälle

Jos mietit, että mitä se social selling oikein on tai ajattelet, että ei siitä ainakaan minun työssäni ole mitään hyötyä, niin tämä koulutus on juuri sinulle! Tai, jos olet jo asiasta jyvällä, mutta haluat päästä parempiin tuloksiin. Uskallatko ottaa haasteen vastaan? Tämän koulutuksen jälkeen tiedät ainakin, mitä teet tai et tee ja miksi. Lämpimästi tervetuloa … Lue lisää

Sosiaalisen ja digitaalisen myynnin johtaminen

Pandemia pakotti jokaisen myyntiorganisaation ottamaan sosiaalisen ja digitaalisen myynnin osaksi myynnin työkalupakkiaan, mutta samalla tutkimukset ovat osoittaneet, että nimenomaan sosiaalisen myynnin taidoissa riittää vielä omaksumista. Esimerkiksi myynnin kehitysyhtiö Mercuri Internationalin tuoreen ”The Future of Sales 2022” tutkimuksen mukaan suurin osaamisvaje organisaatioissa juuri nyt on nimenomaan sosiaalisessa myynnissä. Monissa organisaatioissa on kyllä kyvykkäitä yksilöitä sekä kasvavissa … Lue lisää

Vuorovaikutus-, neuvottelu- ja esiintymistaidot

“Tutkimusten mukaan Tunneäly (EI) ennustaa jopa 2x paremmin henkilön menestystä, kuin älykkyys (IQ).” Tunneälyn merkitystä työelämässä ei voi yliarvioida, sillä se nousee esiin ennen kaikkea muutostilanteissa. Sosiaaliset taidot, kuten vuorovaikutus-, neuvottelu- ja esiintymistaidot vaikuttavat ihmisten työhön sitoutumiseen, joka puolestaan vaikuttaa suuresti tuottavuuteen. Tässä työelämän vuorovaikutus-, neuvottelu- ja esiintymistaitovalmennuksessa ei kukaan joudu väkisin epämukavuusalueelle tai esiintymään. … Lue lisää

Voittavan ratkaisun esittäminen

Tämä aamupäivä on pyhitetty puhtaasti sen pohtimiselle, miten onnistut myymään arvoa asiakkaalle. Konkreettisen koulutuksen jälkeen käytössäsi ovat parhaat työkalut voittavien tarjousten rakentamiseen. Lämpimästi tervetuloa mukaan! Saat koulutuksesta myös tallenteen ja koulutusmateriaalit käyttöösi. Aamupäivän aikataulu ja agenda: 8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä Zoomissa 9.00 Mitä 2020-luvun asiakkaat aidosti odottavat myynniltä ja myyjiltä? Mitkä tekijät vaikuttavat … Lue lisää

Uusasiakashankinnan tehopäivä

Miten ja mistä löytää potentiaalisia asiakasehdokkaita tehokkaasti? Miten toisaalta lähestyä asiakkaita eri kanavien avulla tavalla, joka tuottaa tuloksia ilman päänsärkyä? Moni asia myynnissäkin on muuttunut, mutta kiistaton tosiasia on, että ilman aktiivista prospektointia ja kontaktointia pitkäkestoinen menestys myynnissä jää valtaosalta kokematta. Onneksi oikein tehdyillä toimenpiteillä ja tekniikoilla kenestä tahansa voi kuoriutua mestariluokan prospektoinnin ja kontaktoinnin … Lue lisää

Maksuton kasvukoulutus: Myynti ja markkinointi

Asiakkaan auttaminen digitaalisella ostopolulla vaatii myynnin ja markkinoinnin yhteistä aikaa. Moderni myynti on asiakkaan kohtaamista ostopolun kaikissa vaiheissa, joten se vaatii monikanavaisuutta ja näkemyksellisyyttä. Myynnin ja markkinoinnin on ymmärrettävä paremmin asiakkaan ostopolkua, asiakaspersoonaa sekä pystyttävä vakuuttamaan ostoprosessissa useampi päättäjä. Onnistuakseen myynti tarvitsee runkoja ja raameja sekä markkinoinnin kanssa yhteistä aikaa ja markkinoinnin dataa. Markkinointi tarvitsee … Lue lisää

Kolme kovaa K:ta: Kontaktointi - Kohtaaminen - Klousaus

Monet myyjät ovat äärimmäisen kiireisiä, eikä ammattilaisilla ole aikaa osallistua sellaisiin koulutuksiin ja valmennuksiin, joissa käsitellään ylätason teemoja tai trendejä. Monet myyjät odottavat todella konkreettista koulutusta, jossa keskitytään vain kaikista kriittisimpiin asioihin, joita hiomalla saadaan parempia tuloksia. Kysymys kuuluukin, mitkä olisivat ne aivan keskeisimmät ja kriittisimmät kohdat myyntiprosessissasi, jotka hiomalla saisit parempia tuloksia aikaiseksi? Mitkä … Lue lisää

Ostopäätöspsykologiaa myyjille- tunneäly myyntityössä

Neuropsykologit Bede Broshnan ja Martin Fairn (Gazing Performance Systems, Inc.) ovat tutkineet ostamiseen liittyviä psykologisia vaiheita jo yli 20 vuoden ajan. Tiedämme nykyään, että ihmisen päätöksenteko koostuu joukosta ennustettavia vaiheita, joita ymmärtämällä myyjä voi parantaa mahdollisuuksiaan onnistua merkittävästi. Tämä valmennus on School of Salesille räätälöity ja tähän päivään on koostettu parhaat palat Tunneäly myyntityössä™ valmennuspolun … Lue lisää

Vuorovaikutus-, neuvottelu- ja esiintymistaidot

“Tutkimusten mukaan Tunneäly (EI) ennustaa jopa 2x paremmin henkilön menestystä, kuin älykkyys (IQ).” Tunneälyn merkitystä työelämässä ei voi yliarvioida, sillä se nousee esiin ennen kaikkea muutostilanteissa. Sosiaaliset taidot, kuten vuorovaikutus-, neuvottelu- ja esiintymistaidot vaikuttavat ihmisten työhön sitoutumiseen, joka puolestaan vaikuttaa suuresti tuottavuuteen. Tässä työelämän vuorovaikutus-, neuvottelu- ja esiintymistaitovalmennuksessa ei kukaan joudu väkisin epämukavuusalueelle tai esiintymään. … Lue lisää

Strategisten asiakkuuksien kasvattaminen

Monien tutkimusten mukaan yritysten suurin kasvupotentiaali piilee nykyisissä asiakkuuksissa. Mutta kuinka varmistetaan, että ensin osataan panostaa oikeisiin asiakkaisiin ja sen jälkeen vielä saadaan valjastettua niiden koko potentiaali? Näihin ja moneen muuhun kysymykseen tartutaan tässä koulutuksessa. Lämpimästi tervetuloa siis mukaan kuulemaan vuoden myyntijohtajaksikin valitun Ilona Ylinampan, sekä Miljoonamyyjä -kirjan kirjoittaneen Jan Ropposen vinkit, keissit ja tutkimustiedot … Lue lisää

Ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi