Sosiaalisen ja digitaalisen myynnin johtaminen
Pandemia pakotti jokaisen myyntiorganisaation ottamaan sosiaalisen ja digitaalisen myynnin osaksi myynnin työkalupakkiaan, mutta samalla tutkimukset ovat osoittaneet, että nimenomaan sosiaalisen myynnin taidoissa riittää vielä omaksumista. Esimerkiksi myynnin kehitysyhtiö Mercuri Internationalin tuoreen ”The Future of Sales 2022” tutkimuksen mukaan suurin osaamisvaje organisaatioissa juuri nyt on nimenomaan sosiaalisessa myynnissä.
Monissa organisaatioissa on kyllä kyvykkäitä yksilöitä sekä kasvavissa määrin kokeiluja ja koulutuksia sosiaalisen myynnin saralla, mutta myynnin arkeen integroituvat toimintasuunnitelmat loistavat toistaiseksi vielä poissaolollaan. Tarvitaan siis vahvempaa panostusta nimenomaan sosiaalisen ja digitaalisen myynnin johtamiseen ja toimintamalleihin.
Tässä virtuaalivalmennuksessa käydään konkreettisesti läpi yli kymmenen vuoden käytännön kokemuksen siivittämänä erilaisia onnistumistekijöitä miten luoda rakenteet ja toimintamallit organisaation sosiaaliseen ja digitaaliseen myyntiin.
Kouluttajana toimii kotimaan kokenein sosiaalisen ja digitaalisen myynnin valmentaja Sani Leino, joka on valmentanut satoja organisaatioita kotimaassa ja kansainvälisesti yli kymmenen vuoden ajan tehokkaaseen sosiaalisen ja digitaalisen myynnin hyödyntämiseen. Hän on ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä ammattilaistason tutkintoa sosiaaliseen ja digitaaliseen myyntiin arvostetulle Digital Marketing Institutelle.
Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Saat valmennuksesta myös tallenteen ja koulutusmateriaalit käyttöösi.
Virtuaalivalmennuksen agenda:
– Sosiaalisen ja digitaalisen myynnin valmennusohjelmien tyypillisimmät sudenkuopat
– Myynnin erilaiset tavoitteet ja toimivimmat työkalut digiajan myyntiin
– Näyttökerroista ja somepostauksista seteleiksi?
– Miten mitata menestystä sosiaalisessa ja digitaalisessa myynnissä?
– Digiajan myynnin pelikirja – Miten johtaa myyntiä ja myyjiä – etäaikakaudella?
– Digiajan suosituimmat myyntimallit avattuina (Inbound, Account Based & Social Selling)
– Erilaisten myyjien osaamistasojen ja omaksumiskykyjen huomiointi uuden ajan myynnissä
– Riittävät raamit ja rakenteet, joilla rakentaa seurattava ja mitattava malli sosiaaliseen ja digitaaliseen myyntityöhön
Aikataulu:
8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä Zoomissa
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Valmennus loppuu
Osallistumismaksu Kaupan liiton jäsenille on 199,00 euroa + alv 24 %.