Sosiaalisen ja digitaalisen myynnin johtaminen
Pandemia pakotti jokaisen myyntiorganisaation ottamaan sosiaalisen ja digitaalisen myynnin osaksi myynnin työkalupakkiaan, mutta samalla tutkimukset ovat osoittaneet, että nimenomaan sosiaalisen myynnin taidoissa riittää vielä omaksumista. Esimerkiksi myynnin kehitysyhtiö Mercuri Internationalin tuoreen ”The Future of Sales 2022” tutkimuksen mukaan suurin osaamisvaje organisaatioissa juuri nyt on nimenomaan sosiaalisessa myynnissä.
Monissa organisaatioissa on kyllä kyvykkäitä yksilöitä sekä kasvavissa määrin kokeiluja ja koulutuksia sosiaalisen myynnin saralla, mutta myynnin arkeen integroituvat toimintasuunnitelmat loistavat toistaiseksi vielä poissaolollaan. Tarvitaan siis vahvempaa panostusta nimenomaan sosiaalisen ja digitaalisen myynnin johtamiseen ja toimintamalleihin.
Tässä virtuaalivalmennuksessa käydään konkreettisesti läpi yli kymmenen vuoden käytännön kokemuksen siivittämänä erilaisia onnistumistekijöitä miten luoda rakenteet ja toimintamallit organisaation sosiaaliseen ja digitaaliseen myyntiin.
Kouluttajana toimii kotimaan kokenein sosiaalisen ja digitaalisen myynnin valmentaja Sani Leino, joka on valmentanut satoja organisaatioita kotimaassa ja kansainvälisesti yli kymmenen vuoden ajan tehokkaaseen sosiaalisen ja digitaalisen myynnin hyödyntämiseen. Hän on ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä ammattilaistason tutkintoa sosiaaliseen ja digitaaliseen myyntiin arvostetulle Digital Marketing Institutelle.
Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Saat valmennuksesta myös tallenteen ja koulutusmateriaalit käyttöösi.
LUE LISÄÄ JA ILMOITTAUDU MUKAAN!