Ladataan Tapahtumat

Strateginen kumppani – kirjan julkistustilaisuus

Aika: 10.11. klo 9:00 — 10.11. klo 10:00
Paikka: Verkossa

Lämpimästi tervetuloa Strateginen Kumppani -kirjan julkistustilaisuuteen kuulemaan ensimmäisten joukossa uusinta tutkimustietoa suomalaisten johtoryhmätason päättäjien ostokäyttäytymisestä.

Suomalaisten myyntiorganisaatioiden tason nostamiseksi Jan Ropponen haastatteli 100 toimitusjohtajaa. Haastatteluissa hän selvitti yksityiskohtaisesti, miten yritysten johtoryhmätasolla tehdään osto- ja investointipäätöksiä ja miten ylintä johtoa saa houkuteltua tapaamaan. Strateginen Kumppani on itsenäinen jatko-osa Miljoonamyyjä-kirjalle, joka ilmestyi vuonna 2020.

Ohjelma:

● Tutkimuksen taustat
● Tärkeimmät löydökset ja havainnot sadasta haastattelusta
● Johtajien parhaat vinkit myyjille

Julkistustilaisuuden jälkeen arvomme viidelle osallistujalle Janin uunituoreen kirjan!

Kenelle: myyjät, myyntijohto, markkinointi ja ylin johto

Kommentteja kirjasta:

“Päätöksenteko on tänä päivänä keskittynyt yhä korkeammalle organisaatioissa. Menestyäkseen myyjän on ymmärrettävä, mikä ajaa ylimmän johdon päätöksentekoa. Jan avaa Strateginen Kumppani -kirjassaan yksityiskohtaisesti, mitä menestyminen korkeimmalla tasolla myynnissä vaatii, minkälaisia toimintatapoja voittamiseen tottuneissa myynti- organisaatioissa on käytössä ja etenkin miten asiakkaan johto pidetään keskiössä läpi koko myyntiprosessin.”

Filip Tinga, Maajohtaja, Gartner

“Strategisessa kumppanuudessa keskustelun pääpaino siirtyy pois ratkaisun hinnasta yrityksen tuloksiin, koska saavutetut hyödyt tekevät hinnasta merkityksettömän. Tässä onnistuakseen myyjän on saatava ylin johto sitoutumaan kumppanuuteen. Ropposen kirja on uraauurtava antaessaan käytännön eväitä siihen, kuinka tämä käytännössä tapahtuu.”

Juha Yli-Petäys, Vice President, Metso Outotec

ILMOITTAUDU TÄSTÄ

Lisätietoja: Vasemmalla oleva Ilmoittaudu tästä -painike ei ole tämän tapahtuman kohdalla käytössä. Ilmoittaudu yllä olevan linkin kautta!