Strategisten asiakkuuksien kasvattaminen
Monien tutkimusten mukaan yritysten suurin kasvupotentiaali piilee nykyisissä asiakkuuksissa. Mutta kuinka varmistetaan, että ensin osataan panostaa oikeisiin asiakkaisiin ja sen jälkeen vielä saadaan valjastettua niiden koko potentiaali? Näihin ja moneen muuhun kysymykseen tartutaan tässä koulutuksessa.
Lämpimästi tervetuloa siis mukaan kuulemaan vuoden myyntijohtajaksikin valitun Ilona Ylinampan, sekä Miljoonamyyjä -kirjan kirjoittaneen Jan Ropposen vinkit, keissit ja tutkimustiedot strategisten asiakkuuksien kasvattamisesta.
Tämä koulutus sopii sekä myyjille, myyntijohdolle, että ylimmälle johdolle ja kaikille, jotka haluavat varmistaa, että yrityksen tärkeimmästä omaisuudesta eli asiakkuuksista, pidetään hyvää huolta.
Agenda ja aikataulu
Osa 1 – Oikeiden asiakkaiden valinta
-Strategisten asiakkaiden kasvattaminen vs. asiakkaiden strateginen kasvattaminen
-Mitkä ovat kriteerit strategisten asiakkuuksien valinnassa?
-Asiakkuuden luokittelut ja erilaiset hoitomallit
-Lojaalit asiakkaat ja heidän merkityksensä
Osa 2 – Taktiikat: miten kasvattaa tärkeitä asiakkuuksia
-Myyjän rooli avain- ja strategisissa asiakkuuksissa
-Miten rakentaa voittava asiakkuussuunnitelma
-Suhteiden rakentaminen asiakkaiden avainhenkilöiden kanssa
-Miten sitouttaa asiakas mahdollisimman laajaan yhteistyöhön?
8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Lounas
13.00 Valmennus jatkuu
14.30 Kahvitauko
14.45 Valmennus jatkuu
16.00 Valmennus päättyy
PS. Tämä koulutus on osa Menestyksen reseptit johdolle– kokonaisuutta, jonka muut osat ovat:
Menestyksekäs myyntistrategia 24.3.2022
Varmista yrityksesi kasvu 5.4.2022
Digitaalisuus ja myynnin tulevaisuus 20.4.2022
Osallistumismaksu Kaupan liiton jäsenille on 390,00 euroa + alv 24 %.