asiakkuus

Kahdentoista askeleen normipäivä

Millainen sun päivä on? ”Ihan normi päivä” oli Kummelinkin hahmoilla tapana sanoa. Mutta millainen on modernin myyjän päivä? Miten sinä rakennat onnistuneen päivän asiakkaiden löytämiseen tai että asiakkaat löytää sinut? Miten sinä askellat tapaamiselle kasvokkain tai verkossa? Onhan sinulla perusasiat hallussa tavoitteiden, kuuntelun, kysymys- tai neuvottelutaitojen osalta? Mitenkäs modernin myynnin välineet ja taktiikat? Useimmat konkarit … Lue lisää

Strategisten asiakkuuksien kasvattaminen

Monien tutkimusten mukaan yritysten suurin kasvupotentiaali piilee nykyisissä asiakkuuksissa. Mutta kuinka varmistetaan, että ensin osataan panostaa oikeisiin asiakkaisiin ja sen jälkeen vielä saadaan valjastettua niiden koko potentiaali? Näihin ja moneen muuhun kysymykseen tartutaan tässä koulutuksessa. Lämpimästi tervetuloa siis mukaan kuulemaan vuoden myyntijohtajaksikin valitun Ilona Ylinampan, sekä Miljoonamyyjä -kirjan kirjoittaneen Jan Ropposen vinkit, keissit ja tutkimustiedot … Lue lisää

Voittavan ratkaisun esittäminen ja asiakkuuksien kasvattaminen

Kuinka varmistat, että voit tarjota parhaan mahdollisen ratkaisun asiakkaalle ja miten asiakkuuksien hallinnan lisäksi pystyt satsaamaan myös asiakkuuksien strategiseen kasvattamiseen? Lämpimästi tervetuloa mukaan nappaamaan valmentajiemme käytännön vinkit! Agenda ja aikataulu 8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä Zoomissa 9.00 Lämpimästi tervetuloa/Anu Varpenius 9.05 Voittavan ratkaisun esittäminen/Kert Kenner Mitä 2020-luvun asiakkaat aidosti odottavat myynniltä ja myyjiltä? Mitkä … Lue lisää

Asiakkuuksien kasvattaminen

(myyjän polku) Kuinka varmistetaan asiakkuuksien hallinnan lisäksi myös asiakkuuksien strateginen kasvattaminen? Lämpimästi tervetuloa mukaan kuulemaan vuoden myyntijohtajaksikin valitun Ilona Ylinampan vinkit! Agenda: – Asiakkuudenhallinta vs. asiakkuuksien kasvattaminen – Gross- ja upselling-mahdollisuuksen tunnistaminen – Luottamuksen merkitys – Asiakasstrategian laadinta kasvusuunnitelman pohjaksi – Asiakkuuksien luokittelu ja erilaiset hoitomallit – Asiakkuuksien jälkihoito Osallistumismaksu on Kaupan liiton jäsenille etuhintainen, … Lue lisää

Ajankohtaiset uutiset sähköpostiisi