Strategisten asiakkuuksien kasvattaminen
Monien tutkimusten mukaan yritysten suurin kasvupotentiaali piilee nykyisissä asiakkuuksissa. Mutta kuinka varmistetaan, että ensin osataan panostaa oikeisiin asiakkaisiin ja sen jälkeen vielä saadaan valjastettua niiden koko potentiaali? Näihin ja moneen muuhun kysymykseen tartutaan tässä koulutuksessa.
Lämpimästi tervetuloa siis mukaan kuulemaan Strateginen Kumppani -kirjan kirjoittaneen Jan Ropposen sekä Suomen Mr. Tunneälyn Mikko Parikan vinkit, keissit ja tutkimustiedot strategisten asiakkuuksien kasvattamisesta.
Tämä koulutus sopii sekä myyjille, myyntijohdolle, että ylimmälle johdolle ja kaikille, jotka haluavat varmistaa, että yrityksen tärkeimmästä omaisuudesta eli asiakkuuksista pidetään hyvää huolta.
LUE LISÄÄ JA ILMOITTAUDU MUKAAN