Uusasiakashankinnan tehopäivä
Miten ja mistä löytää potentiaalisia asiakasehdokkaita tehokkaasti? Miten toisaalta lähestyä asiakkaita eri kanavien avulla tavalla, joka tuottaa tuloksia ilman päänsärkyä?
Moni asia myynnissäkin on muuttunut, mutta kiistaton tosiasia on, että ilman aktiivista prospektointia ja kontaktointia pitkäkestoinen menestys myynnissä jää valtaosalta kokematta. Onneksi oikein tehdyillä toimenpiteillä ja tekniikoilla kenestä tahansa voi kuoriutua mestariluokan prospektoinnin ja kontaktoinnin talentti.
Tämä koulutus on siis pyhitetty puhtaasti prospektoinnille ja kontaktoinnille. Konkreettisen koulutuspäivän jälkeen käytössäsi ovat tuoreimmat ja tehokkaimmat keinot potentiaalisten asiakkaiden tunnistamiseen ja kontaktoimiseen.
Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Agenda ja aikataulu
-Liidien luokittelun lyhyt oppimäärä
-Ideaalien asiakaspersoonien tunnistaminen ja luokittelu
-Prospektoinnin pelikirja ja ajan allokointi kiireisen arjen keskeltä
-Vastaanottajan mielenmaiseman ja ostopäätösprosessin ymmärtäminen
-Kontaktointiprosessi – miten valmistautua, tavoitteellistaa ja johtaa kontaktointia?
-Ensikontaktin ottaminen – Kylmistä kontakteista lämpimiksi kohtaamisiksi
-Prospektointi ja kontaktointi sosiaalisessa mediassa (LinkedIn, Twitter, Instagram)
-Kvalifiointi ja kiinnostuksen herättäminen verkkoneuvottelua kohtaan (Discovery call)
-Tehokkaita työkaluja, tekniikoita ja teknologioita parempaan prospektointiin
-Asenteen merkitys myynnin haastavimmassa alalajissa
8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Lounas
13.00 Valmennus jatkuu
14.30 Kahvitauko
14.45 Valmennus jatkuu
16.00 Valmennus päättyy
Tämä koulutus on osa Modernin myynnin työkalupakkia, jonka muut osat ovat:
Kolme kovaa K:ta: kontaktointi – kohtaaminen – klousaus 17.3.2022
Voittavan ratkaisun esittäminen ja asiakkuuksien kasvattaminen 29.3.2022
Neuvottelu- ja esiintymistaidot 24.5.2022
Ostopäätöspsykologiaa 31.5.2022
Osallistumismaksu Kaupan liiton jäsenille on 290,00 euroa + alv 24 %.