Maksuton kasvukoulutus: Myynti ja markkinointi
Asiakkaan auttaminen digitaalisella ostopolulla vaatii myynnin ja markkinoinnin yhteistä aikaa. Moderni myynti on asiakkaan kohtaamista ostopolun kaikissa vaiheissa, joten se vaatii monikanavaisuutta ja näkemyksellisyyttä. Myynnin ja markkinoinnin on ymmärrettävä paremmin asiakkaan ostopolkua, asiakaspersoonaa sekä pystyttävä vakuuttamaan ostoprosessissa useampi päättäjä.
Onnistuakseen myynti tarvitsee runkoja ja raameja sekä markkinoinnin kanssa yhteistä aikaa ja markkinoinnin dataa. Markkinointi tarvitsee myynniltä tietoa, jotta voi tukea myyntiä asiakkaan tarpeen ymmärtämisessä ja täyttämisessä sekä vetovoiman lisäämisessä. Kun saat koko koneiston toimimaan optimaalisesti, parannat helposti yrityksesi tulosta 10 %:lla. Tarvitaan yhteinen focus asiakkaan auttamiseen.
Lämpimästi tervetuloa mukaan kasvamaan!
Agenda ja aikataulu
-Myynnin ja markkinoinnin muutos – mitä on moderni markkinointi ja myynti?
-Miksi myynti tarvitsee markkinointia enemmän kuin ennen – ja toisinpäin?
-Mitkä ovat yleisimmät haasteet ja miksi on rakennettava siltoja?
-Myynnin ja markkinoinnin yhteispelin käytäntö vs kuvitelmat
-Askeleet kohti yhteistyötä ja kasvua
-Yhteiset tavoitteet ja vastuut selväksi
-Ratkaisu-esimerkkejä johdolle
-Miten aloitat yhteisen tekemisen käytännössä
8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä Zoomissa
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Valmennus loppuu
Tämä maksuton webinaari on osa Menestyksen reseptit johdolle -kokonaisuutta, jonka muut osat ovat:
Menestyksekäs myyntistrategia 24.3.2022
Digitaalisuus ja myynnin tulevaisuus 20.4.2022
Strategisten asiakkuuksien kasvattaminen 5.5.2022