Kolme kovaa K:ta: Kontaktointi – Kohtaaminen – Klousaus
Monet myyjät ovat äärimmäisen kiireisiä, eikä ammattilaisilla ole aikaa osallistua sellaisiin koulutuksiin ja valmennuksiin, joissa käsitellään ylätason teemoja tai trendejä. Monet myyjät odottavat todella konkreettista koulutusta, jossa keskitytään vain kaikista kriittisimpiin asioihin, joita hiomalla saadaan parempia tuloksia.
Kysymys kuuluukin, mitkä olisivat ne aivan keskeisimmät ja kriittisimmät kohdat myyntiprosessissasi, jotka hiomalla saisit parempia tuloksia aikaiseksi? Mitkä kolme kohtaa määrittävät pitkälti sen, saadaanko kaupallinen yhteistyö alulle vai jutellaanko vain muuten mukavia?
Näiden kysymysten pohjalta rakennettiin tämä päivän valmennus, joka käsittelee kolmea kriittisintä kohtaa myyntiprosessissa:
Kontaktointia, Kohtaamista ja Klousaamista.
Tämä ei tietenkään tarkoita, että muut vaiheet eivät ole olennaisia, mutta näiden kolmen Koon tiimoilta tulee eniten kysymyksiä ja kiinnostusta myyjiltä, koska nämä ovat usein juuri niitä hetkiä, missä tulos todellisuudessa tehdään.
Tämä valmennus sopii hyvin:
– tuoreemmalle myyntitalentille, joka haluaa saada keskeisimpien myyntiprosessin kohtien opit heti haltuun.
– kokeneemmille myyntikonkareille, jotka haluavat päivittää ja kirkastaa omaa myyntitoimintaansa nimenomaan kontaktoinnissa, kohtaamisissa ja klousaamisessa.
– myynnin vetäjille tai kehittäjille jotka haluavat ottaa parhaita käytänteitä vaikkapa organisaation myynnin pelikirjojen tai toimintamallien päivittämiseksi.
LUE LISÄÄ JA ILMOITTAUDU MUKAAN!