Voittavan ratkaisun esittäminen ja asiakkuuksien kasvattaminen
Kuinka varmistat, että voit tarjota parhaan mahdollisen ratkaisun asiakkaalle ja miten asiakkuuksien hallinnan lisäksi pystyt satsaamaan myös asiakkuuksien strategiseen kasvattamiseen?
Lämpimästi tervetuloa mukaan nappaamaan valmentajiemme käytännön vinkit!
Agenda ja aikataulu
8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä Zoomissa
9.00 Lämpimästi tervetuloa/Anu Varpenius
9.05 Voittavan ratkaisun esittäminen/Kert Kenner
Mitä 2020-luvun asiakkaat aidosti odottavat myynniltä ja myyjiltä?
Mitkä tekijät vaikuttavat asiakkaan ostopäätökseen?
Kuulemisen taito – järki vs. tunne
Arvon myyminen asiakkaalle – 4M malli
Timanttisen tarjouksen sisältö ja painopisteet
Erilaiset ostajapersoonat ja niiden huomiointi ratkaisun antamisessa
10.25 Tauko
10.35 Asiakkuuksien kasvattaminen/Ilona Ylinampa
Asiakkuudenhallinta vs. asiakkuuksien kasvattaminen
Cross- ja upselling -mahdollisuuksien tunnistaminen
Luottamuksen merkitys
Asiakasstrategian laadinta kasvusuunnitelman pohjaksi
12.00 Valmennus loppuu
8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä Zoomissa
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Valmennus loppuu
Tämä koulutus on osa Modernin myynnin työkalupakkia, jonka muut osat ovat:
Kolme kovaa K:ta: kontaktointi – kohtaaminen – klousaus 17.3.2022
Uusasiakashankinnan tehopäivä 28.4.2022
Neuvottelu- ja esiintymistaidot 24.5.2022
Ostopäätöspsykologiaa 31.5.2022
Osallistumismaksu Kaupan liiton jäsenille on 199,00 euroa + alv 24 %.