
Asiakkuuksien kasvattaminen
Monien tutkimusten mukaan yritysten suurin kasvupotentiaali piilee nykyisissä asiakkuuksissa. Mutta kuinka varmistetaan, että ensin osataan panostaa oikeisiin asiakkaisiin ja sen jälkeen vielä saadaan valjastettua niiden koko potentiaali? Näihin ja moneen muuhun kysymykseen tartutaan tässä koulutuksessa.
Lämpimästi tervetuloa siis mukaan kuulemaan Miljoonamyyjä -kirjan kirjoittaneen Jan Ropposen vinkit, keissit ja tutkimustiedot asiakkuuksien kasvattamisesta.
Tämä koulutus sopii sekä myyjille että kaikille muille, jotka haluavat varmistaa, että yrityksen tärkeimmästä omaisuudesta eli asiakkuuksista, pidetään hyvää huolta.
Päivän agenda (tarkentuu vielä):
Osa 1 – Oikeiden asiakkaiden valinta
-Mitkä ovat kriteerit asiakkuuksien valinnassa?
-Asiakkuuden luokittelut ja erilaiset hoitomallit
-Lojaalit asiakkaat ja heidän merkityksensä
Osa 2 – Taktiikat: miten kasvattaa tärkeitä asiakkuuksia
-Myyjän rooli avain- ja strategisissa asiakkuuksissa
-Miten rakentaa voittava asiakkuussuunnitelma
-Suhteiden rakentaminen asiakkaiden avainhenkilöiden kanssa
-Miten sitouttaa asiakas mahdollisimman laajaan yhteistyöhön?
Aikataulu:
8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Lounas
13.00 Valmennus jatkuu
14.30 Kahvitauko
14.45 Valmennus jatkuu
16.00 Valmennus päättyy
Osallistumismaksu Kaupan liiton jäsenille on 290,00 euroa + alv 24 %.