Modernin myynnin ja markkinoinnin tehokkaat teknologiat
(myyntijohdon polku)
Myyjien ja markkinoinnin tekijöiden onneksi 2020-luku on paras mahdollinen aika olla töissä myynnin parissa, sillä käytössämme on ennennäkemätön määrä erilaisia kanavia, keinoja ja teknologioita myynnin ja markkinoinnin tehostamiseen. Haasteeksi monelle johtajalle saattaa osoittautua kuitenkin juuri vaihtoehtojen valtava määrä ja siksi omaan tilanteeseen voi olla haastava löytää tehokkaimpia työvälineitä.
Tässä valmennuksessa käsittelemme tärkeitä huomioita markkinointi- ja myyntiteknologioita valittaessa sekä konkreettisia esimerkkejä, miten välttää kalliit ja tuskalliset teknologiaprojektit. Lisäksi käsittelemme käytännössä sellaisia työkaluja ja teknologiaratkaisuja, jotka tuhannet myyjät ja markkinoijat ovat aidosti ottaneet hyötykäyttöön ja hyödyntävät niitä omassa arjessaan tehokkaasti.
Valmentajina toimivat modernin myynnin ja markkinoinnin moniottelijat Sani Leino ja Mikko Seppä, joilla on molemmilla yli vuosikymmenen käytännön kokemus erilaisten työkalujen ja teknologioiden hyödyntämisestä myynnissä ja markkinoinnissa. Sen lisäksi heillä on yli 500 myyntivalmennuksen ja kymmenien teknologiaprojektien kokemuksella kertynyt vahva käytännön käsitys siitä, missä mikäkin teknologia toimii aidosti myynnin arjessa.
Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Päivän agenda:
– Ex-teknologiakonsultin likaiset paljastukset – Näin sössit tärkeän teknologiahankkeesi tehokkaasti!
– Käytännön kokemuksia ja tärkeitä huomioita kansainvälisesti palkitun teknologiatoimittajan arjesta asiakkaiden parista yli kymmenen vuoden ajalta.
– Tärkeät huomiot ja alleviivaukset markkinointiteknologioita valittaessa
– Näin vältät valtavat ja turhat kustannukset teknologiahankkeissa.
– Esimerkkejä kansainvälisesti käytetyistä teknologioista meillä ja maailmalla.
– Mistä kannattaa lähteä liikkeelle, kun lähdetään valitsemaan työvälineitä ja teknologioita myynnin arkeen?
– Tehokkaita työkaluja ja teknologioita parempaan prospektointiin ja sosiaaliseen kuunteluun (käsittelyssä mm. Vainu, LeadFeeder, LinkedIn Sales Navigator, TweetDeck)
– Tehokkaita teknologioita tehostamaan konvertointia tai keskustelua verkossa (käsittelyssä mm. Drift, Giosg, Leadoo, Bit.ly, HubSpot Sales-työvälineet)
– Tehokkaita teknologioita tehostamaan verkkoneuvotteluita ja kommunikaatiota asiakkaiden kanssa (käsittelyssä mm. Seidat, Franz, WA Business, HubSpot Documents)
– Tehokkaita apuvälineitä, millä tehostaa viestintää verkossa ja automatisoida toimintaa sosiaalisessa mediassa (käsittelyssä mm. erilaiset ääniteknologiat, Buffer & Pablo, Canva, Vidyard)
Koulutus on Kaupan liiton jäsenille etuhintainen, 449 euroa + alv 24 %.
LUE LISÄÄ JA ILMOITTAUDU KOULUTUKSEEN TÄSTÄ!